Page 93 - PRIVATE JOURNAL 2019
P. 93
KNOWLEDGE — SPECIAL FEATURE KNOWLEDGE — SPECIAL FEATURE
thE piLgrm
VINTAGE
CHARM
Μοντέρνα διαμονή
με τη σφραγίδα
του παρελθόντος.
ο ΜοναδικoΣ λoγοΣ για να κάνεις τη
διαφορά στην ξενοδοχειακή αγορά του
λονδίνου είναι να έχεις μια διαφορετική
ιστορία να αφηγηθείς. Το «the Pilgrm»
στο Paddington είναι ακριβώς μια ανά-
λογη περίπτωση που επιβεβαιώνει όλα
όσα περιμένεις από μια νέα γενιά δη-
μιουργών. Οι τρεις συνεργάτες, jason
catifeoglou, andreas thrasyvoulou και
steph thrasyvoulou, έφτιαξαν από την αρ-
χή ένα σύγχρονο ξενοδοχείο πόλης, σε ένα
κτίριο βικτωριανής περιόδου, κουμπώνο-
ντας σε αυτό αυθεντικά υλικά και ιδέες.
«η εργασία ακολουθεί συγκεκριμένη τεχνική που έχει περάσει Όλα εντοπίστηκαν από τοπικές αγορές
από γενιά σε γενιά. προσοχή, εμπειρία και ακρίβεια στις ραφές της αγγλίας, ανακαινίστηκαν προσεκτικά
και έδωσαν ένα νέο νόημα στη βιωσιμό-
και το φινίρισμα αλλάζουν το τελικό αποτέλεσμα» τητα και την πολυτέλεια. Στόχος τους, να
κρατηθεί μόνο ό,τι είναι όμορφο, μόνο
Αλλάζει η πηγή της έμπνευσής σας; Η αποφασιστικότητα και το υψηλό επίπεδό τους είναι τα ό,τι πραγματικά χρειάζεται ο ταξιδιώτης
Προφανώς ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς, αλλά δεν πε- δύο στοιχεία που μου έχουν κάνει εντύπωση στις επαφές μου σε μια στάση του στο κέντρο της μητρό-
ριφρονεί την παράδοση. μαζί τους. πολης. Τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες
Πώς θα περιγράφατε τον άνδρα της Maria Santangelo; Η Αθήνα ξεχωρίζει στους προορισμούς που έχετε επισκεφθεί; δωματίων ολοκληρώνουν τις ανάγκες των
Είναι απλό. Είναι ένας άνθρωπος που, πάνω απ’ όλα, σέβε- Κάθε φορά, νιώθω ότι βρίσκομαι σε μία από τις ομορφότερες επισκεπτών, με υπηρεσίες που έχουν επι-
ται τον εαυτό του και επιλέγει υψηλή ποιότητα. Βεβαίως, όσο κι πόλεις στον κόσμο. Πλούσια σε ιστορία, Τέχνη και πολιτισμό. Και λεγεί με κριτήριο την απλοποίηση και την
αν έχει αναγνωριστεί η αξία του χειροποίητου ενδύματος, πολύ σε γαστρονομικές εμπειρίες, επίσης! ελαχιστοποίηση της όχλησης που νιώθεις
λίγοι προτιμούν να παραγγέλνουν τα πουκάμισά τους. Θα έλε- Για τις περισσότερες οικογενειακές επιχειρήσεις, η επαφή με έπειτα από έναν καταιγισμό παροχών που
γα, λοιπόν, ότι ο άνδρας της Maria Santangelo είναι μια ισχυρή τον πελάτη είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο. Διατηρείτε προσωπι- δεν έχεις σκοπό να αξιοποιήσεις. Εδώ οι
μειοψηφία, που απολαμβάνει όμως την εμπειρία του μοναδικού κές σχέσεις με τους πελάτες σας; λεπτομέρειες έχουν υπολογιστεί σε κάθε
και του αυθεντικού. Είναι ακριβώς έτσι. Επιδιώκω το χτίσιμο φιλικών σχέσεων, εκατοστό τους. η σκάλα από μαόνι, το
Ποιο είναι το στίγμα της τελευταίας σας συλλογής; αλλά κυρίως με ενδιαφέρει η σχέση εμπιστοσύνης. ξύλινο δάπεδο των 200 ετών, τα χειρο-
Η εναρμόνιση με τις ανάγκες του σύγχρονου άνδρα. Τι ακολουθεί στον οίκο σας; ποίητα στρώματα από 100% οργανικό
Παρακολουθείτε την ελληνική αγορά; Η ενδυνάμωσή μας σε όλο τον κόσμο. Αυτή είναι η προοπτική βαμβάκι, τα βιβλία, τα περιοδικά Τέχνης,
Βεβαίως, όπως και πολλές ακόμα, όχι μόνο στην Ευρώπη, πάνω στην οποία δουλεύουμε, χωρίς να αφήνουμε πίσω τα τρία τα φυτά, η δωρεάν παροχή Wi-fi υψηλών
αλλά και στην Ασία ή την Αμερική. στοιχεία που έδωσαν αξία στο προϊόν μας. Δηλαδή, το πάθος για ταχυτήτων και η μη χρέωση του νερού
Τι ξεχωρίζει στους Έλληνες πελάτες σας; νέες ιδέες, την συνεχή έρευνα και τον σεβασμό της παράδοσης. • the PilgrM σε οποιοδήποτε χώρο του ξενοδοχείου,
Στο ισόγειο ένα café λειτουργεί και ως χώρος υποδοχής των πελατών, αποδεικνύουν την ευαισθητοποίηση των
ενώ στον πρώτο όροφο, στο lounge, σερβίρονται γεύματα, αλλά και
Maria Santangelo pre-mixed cocktails, σε συνεργασία με τα καλύτερα bars στον πλανήτη. ιδιοκτητών να προσφέρουν μόνο ό,τι έχει
Prêt-à-porter και επί ειδική παραγγελία στο κατάστημα mah jong 25 London Street, London, W2 1HH πραγματική αξία στον σύγχρονο «προ-
στην οδό kανάρη 14, στο κολωνάκι. Τ. 2103622860. www.mahjong-boutique.gr www.thepilgrm.com σκυνητή» που φθάνει στο «the Pilgrm». •
090 THE PRIVATE JOURNAL THE PRIVATE JOURNAL 091