Page 42 - PRIVATE JOURNAL 7th EDITION
P. 42

BUSINESS — RETAIL BANKING



                                                      ΔΙκτυο τραΠεζας ΠεΙραΙως

                                    TO ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ


                                 ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ




               Στο επίκεντρο του σχεδιασμού και της λειτουργίας των νέων καταστημάτων της Τράπεζας
                   Πειραιώς βρίσκεται η προσωπική σχέση του πελάτη με τα στελέχη, συνδυάζοντας

                                 ψηφιακές συναλλαγές με ανθρωποκεντρική εξυπηρέτηση.

                             Κείμενο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΎΤΈΝΤΑΚΗΣ, ΑΝΏΤΈΡΟΣ ΓΈΝΙΚΟΣ ΔΙΈΎΘΎΝΤΗΣ, CHIEF RETAIL ΒANKING

             Η καινοΥργια εποχΗ στο δίκτυο της    της Τράπεζας. «Ήδη, η πιλοτική λειτουρ-
             Τράπεζας Πειραιώς αναβαθμίζει την εμπει-  γία των νέου τύπου καταστημάτων έχει
             ρία του πελάτη, μεταφέροντάς τον σε ένα   φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα όσον
             σύγχρονο περιβάλλον. Βασικό χαρακτηρι-  αφορά την ταχύτητα, την αμεσότητα εξυπη-
             στικό του νέου τύπου καταστήματος είναι   ρέτησης και την πολύ θετική αποδοχή από
             ο συνδυασμός της ψηφιακής τεχνολογίας   τους πελάτες μας», επιβεβαιώνει ο Βασίλης
             και καινοτομίας με την προσωποποιημένη   Κουτεντάκης, ενώ σταδιακά αναμένεται η
             εξυπηρέτηση του πελάτη από τους τραπε-  μετατροπή όλων των καταστημάτων του
             ζικούς συμβούλους που το στελεχώνουν.   δικτύου.                                                                                                                                                                    ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
             Όπως περιγράφει και ο Βασίλης Κουτεντά-  Διεθνώς, οι σύγχρονες τραπεζικές τά-                                                                                                                                    Τα νέα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς,
             κης, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής, Chief   σεις ορίζουν τη μετατόπιση των τραπεζικών                                                                                                                              ένα εκ των οποίων επισκέφθηκε πρόσφατα
             Retail Βanking της Τράπεζας Πειραιώς,   καταστημάτων από την πραγματοποίηση                                                                                                                                       ο CEO Χρήστος Μεγάλου (φωτό κάτω),
             «όταν ο πελάτης μπαίνει στο κατάστημα,   συναλλαγών που μπορούν να γίνουν σχεδόν                                                                                                                                διευκολύνουν την αλληλεπίδραση του πελάτη
             τα στελέχη της Τράπεζας τον υποδέχονται   στο σύνολό τους ψηφιακά στη δημιουργία   ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ                                                                                                                     και του τραπεζικού συμβούλου, ώστε να
             και τον κατευθύνουν στην κατάλληλη ζώνη   μιας προσωποποιημένης τραπεζικής εμπει-  Ο Βασίλης Κουτεντάκης, Ανώτερος Γενικός                                                                                     αναβαθμίζεται πραγματικά η συνολική εμπειρία
                                                                                                                                                                                                                                     και εξυπηρέτησή του.
             εξυπηρέτησης, ανάλογα με τις εργασίες που   ρίας, με χαρακτηριστικό της την ταχύτητα σε   Διευθυντής, Chief Retail Βanking της Τράπεζας
             θέλει να κάνει. Εκεί, ο σύμβουλος, έπειτα   ένα φιλόξενο περιβάλλον που δεν θα θυμίζει   Πειραιώς, αναλύει τις προοπτικές του νέου
             από συζήτηση με τον πελάτη, προτείνει τα   παραδοσιακό τραπεζικό δίκτυο.    καταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς.
             προϊόντα και τις υπηρεσίες που ανταποκρί-  Στο πλαίσιο αυτό, η έμφαση δίνεται
             νονται στις ανάγκες του, προσφέροντάς του   στην προσφορά όσο το δυνατόν πιο προ-  λική εμπειρία και εξυπηρέτησή του σε ένα
             πραγματική προσωποποιημένη εξυπηρέ-  σωποποιημένων προϊόντων και υπηρε-  ανοικτό, φιλικό και φιλόξενο περιβάλλον»,
             τηση. Φυσικά, για τη διαχείριση των ιδιαί-  σιών, που διαμορφώνονται σε συνεργασία   εξηγεί ο Chief Retail Banking της Τράπε-
             τερων αναγκών, υπάρχουν κλειστοί χώροι   του πελάτη με τον τραπεζικό του σύμβου-  ζας Πειραιώς. «Υλοποιούμε ένα πολύ ση-
             οι οποίοι διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα   λο. Στρατηγική επιλογή της Τράπεζας Πει-  μαντικό επενδυτικό πλάνο και, πέραν των
             των συζητήσεων».                     ραιώς είναι η διατήρηση του μεγαλύτερου   τεχνολογιών αιχμής που ενσωματώνουμε,
             Στο κατάστημα γίνονται σχεδόν όλες οι   τραπεζικού δικτύου της χώρας, το οποίο   εκσυγχρονίζοντας συνεχώς τα συστήματά
             συναλλαγές, ηλεκτρονικά μέσω μηχανη-  αριθμεί 387 καταστήματα που καλύπτουν   μας ώστε να ανταποκρίνονται στις εξελί-
             μάτων που αξιοποιούν το ολοκληρωμένο   στρατηγικά όλη την επικράτεια. «Το γεγο-  ξεις, ιδιαίτερο βάρος δίνουμε στην εκπαί-
             δίκτυο ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας,   νός αυτό μας κάνει να γνωρίζουμε καλά τις   δευση και ανάπτυξη των ανθρώπων μας.
             με τη βοήθεια του προσωπικού, όπου είναι   ανάγκες των πελατών, οι οποίες εξελίσσο-  Οι εργαζόμενοί μας είναι ένα από τα δυνα-           «Με το νέο κατάστημα δίνουμε τη
             απαραίτητο. Χάρη στον ψηφιακό μετασχη-  νται σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται   τά μας σημεία και βασικός παράγοντας της               δυνατότητα στους πελάτες μας να
             ματισμό της Τράπεζας Πειραιώς, ο χρόνος   ραγδαία λόγω της τεχνολογίας, αλλά και   ανθρωποκεντρικής κουλτούρας που χαρα-
             εξυπηρέτησης του πελάτη μειώνεται ση-  των ειδικών συνθηκών της κάθε περιοχής.   κτηρίζει το δίκτυο της Τράπεζας. Άλλωστε,          πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους σε
             μαντικά, με τον δραστικό περιορισμό των   Ο σύγχρονος σχεδιασμός του νέου κατα-  στον σχεδιασμό του νέου καταστήματος              ένα φιλόξενο περιβάλλον που δεν θυμίζει
             εντύπων που καλείται να υπογράψει, συμ-  στήματος διευκολύνει την αλληλεπίδραση   ελήφθη υπόψη η ανάγκη να εκσυγχρονιστεί
             βάλλοντας επιπλέον και στη σημαντική   του πελάτη και του τραπεζικού συμβούλου,   και να βελτιωθεί το εργασιακό περιβάλλον                 παραδοσιακό τραπεζικό δίκτυο»
             μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος   ώστε να αναβαθμίζεται πραγματικά η συνο-  των ανθρώπων μας». •                                                   Χρήστος Μεγάλου




             040                                        THE  PRIVATE  JOURNAL                                                                                                              THE  PRIVATE  JOURNAL                                       041
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47