Page 44 - PRIVATE JOURNAL 8th EDITION
P. 44

BUSINESS — ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΌΣ





             και συνετή οικονομική διαχείριση, που σε έναν θωρακισμένο
             ισολογισμό οδηγεί σε σταθερή κερδοφορία. Ο ρόλος της δεν
             περιορίζεται στο να έχει πρωταγωνιστική θέση στη χρηματο-
             δότηση της ελληνικής οικονομίας, αλλά ταυτόχρονα να συν-
             δράμει ενεργά στη δημιουργία μιας βιώσιμης και συμπεριλη-
             πτικής κοινωνίας. Και αυτό καθοδηγεί, και θα καθοδηγεί, όλες
             τις δραστηριότητες της Πειραιώς στη νέα εποχή».
             Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Πειραιώς, Χρήστος Μεγάλου, ση-
             μείωσε ότι «σχεδιάζουμε το μέλλον και αλλάζουμε την εταιρική
             μας ταυτότητα, ώστε να συγχρονίσουμε το μεταρρυθμιστικό έργο
             με το όραμα και τις αξίες μας. Στην Πειραιώς οδηγούμε τις εξε-
             λίξεις στον χρηματοπιστωτικό τομέα, κατέχοντας το μεγαλύτερο
             μερίδιο αγοράς σε δάνεια και καταθέσεις στην Ελλάδα. Καθώς
             και την ευρύτερη γεωγραφική κάλυψη με ένα σύγχρονο δίκτυο
             καταστημάτων σε όλη τη χώρα. H νέα μας εταιρική ταυτότητα
             αποτελεί απόδειξη της ανθεκτικότητάς μας και της ικανότη-
             τας να προσαρμοζόμαστε στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο του
             κλάδου μας. Έχουμε μια κυρίαρχη προτεραιότητα: Κάθε μέρα
             να επιστρέφουμε την αξία που δημιουργούμε στην κοινωνία.
             Θέλουμε να είμαστε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής
             ζωής κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα».
             Από την πλευρά του, ο Βασίλης Κουτεντάκης, Ανώτερος Γενι-
             κός Διευθυντής και Εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. σημείωσε ότι ο
             μετασχηματισμός των συμβόλων και της εταιρικής ταυτότητας
             της Τράπεζας ξεκίνησε το 2022 και πραγματοποιήθηκαν εκτε-
             ταμένες έρευνες στους πελάτες, την κοινωνία αλλά και στο
             προσωπικό της τράπεζας που έδειξαν ότι πραγματικά υπήρχε
             ανάγκη για κάτι πιο μοντέρνο, πιο φρέσκο. «Η πρόκληση τώρα
             είναι να επικοινωνήσουμε την αλλαγή ότι η Τράπεζα είναι κα-
             θολικά προσβάσιμη, συμπεριληπτική και μία κοινωνικά συμ-
             μετοχική», ανέφερε προσθέτοντας: «θέλαμε να διαβεβαιώσου-
             με ότι προσφέρουμε σύγχρονες και ευέλικτες λύσεις. Ένα από
             τα πράγματα που μας λένε πολλοί πελάτες είναι ότι πρέπει να
             υπάρχει λιγότερη γραφειοκρατία και λίγο μεγαλύτερη ευελιξία».

                            Ό ΝΕΌΣ ΛΌΓΌΤΎΠΌΣ
             Ανανέωση όχι μόνο του ονόματος αλλά και του ευρύτερου
             οπτικού συστήματος της Τράπεζας. Ο νέος λογότυπος, αν και
             μεταφέρει στοιχεία από το παρελθόν στο παρόν, παρουσιάζεται
             σύγχρονος και καθαρός, λιτός και μινιμαλιστικός, όπως
             ορίζουν οι τάσεις του ντιζάιν. Οι απλές και γεωμετρικές
             γραμμές του σχεδιασμού προβάλλουν τον αέρα φρεσκάδας που
             αντικατοπτρίζει το όραμα της Τράπεζας για το μέλλον. Οι τρεις
             εμβληματικές γραμμές της Πειραιώς αλλάζουν κατεύθυνση
             και δείχνουν πια με αποφασιστικό τρόπο προς τα εμπρός, προς
             το αύριο. Ενσαρκώνοντας τις βασικές αξίες της προόδου και                                                                                                                                                                  ΑΝΑΝΕΩΣΗ
             καινοτομίας, που είναι συνώνυμες της Τράπεζας, προσδιορίζουν                                                                                                                                                               Η Πειραιώς έχει
             την Υπευθυνότητα, την Αξιοκρατία και τη Διαφάνεια. Την ίδια                                                                                                                                                              ενσωματώσει τη νέα
             στιγμή, αυτές οι γραμμές ενισχύονται με σταθερές βάσεις και                                                                                                                                                             της εταιρική ταυτότητα
             μετατρέπονται σε ακέραιους πυλώνες, που υπογραμμίζουν                                                                                                                                                                    σε όλο το δίκτυο των
             την ισχυρή παρουσία της Πειραιώς στην κοινωνία και την                                                                                                                                                                    καταστημάτων της.
             οικονομία. Ο νέος λογότυπος απελευθερώνεται από το ‣




             042                                        THE  PRIVATE  JOURNAL                                                                                                              THE  PRIVATE  JOURNAL                                       043
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49