Page 95 - PRIVATE JOURNAL 6th EDITION
P. 95
KNOWLEDGE — ΙΣΟΤΗΤΑ
ρές σκεφτήκαμε ότι ίσως ήταν πιο εύκολο σή της. Στον Πυλώνα της Εκπαίδευσης, Ποιος είναι ο αντίκτυπος του έργου σας;
να δημιουργήσουμε μια παραδοσιακή εται- σχεδόν κάθε δεύτερη εβδομάδα, διοργα- Από το 2020, που ξεκινήσαμε λαμβά-
ρεία, αλλά για εμάς ο κοινωνικός αντίκτυ- νώνουμε ένα δωρεάν online webinar για νοντας νομική μορφή, έως σήμερα, έχουμε
πος ήταν μείζονος σημασίας. Αυτός ήταν την κοινότητά μας, όπως επίσης για τρίτη καταφέρει να υποστηρίξουμε 1.794 γυ-
ο λόγος που τελικά, μετά από καιρό, δη- συνεχόμενη χρονιά έχουμε την τρίμηνη ναίκες, να έχουμε στο δίκτυό μας 55 μέ-
μιουργήσαμε μια πλατφόρμα, με την υπο- Ακαδημία Επιχειρηματικότητας «Βρες την ντορες από την Ελλάδα και το εξωτερικό,
στήριξη του Ιδρύματος της Vodafone, το ηγέτιδα μέσα σου», η οποία απευθύνεται να έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από 74
«koinonikoepixeiro.eu», προκειμένου να σε 40 γυναίκες από όλη την Ελλάδα, με mentoring συναντήσεις, να έχουμε προ-
καλύψουμε τα κενά που εμείς οι ίδιες αντι- έμφαση στην Κρήτη και τις απομακρυ- σελκύσει πάνω από 87 εθελοντές και εθε-
μετωπίσαμε, αλλά και για να υπάρχει μια σμένες περιοχές της χώρας μας. Τρίτος λόντριες, να έχουν δημιουργηθεί πάνω
σωστή ενημέρωση. Η επόμενη πρόκληση πυλώνας είναι εκείνος του Μentoring/ από 10 νέες επιχειρήσεις και να έχουμε
ήταν ότι ξεκινήσαμε μέσα στην πανδημία. Καθοδήγησης. Πρόκειται για ένα δίκτυο υλοποιήσει 83 δράσεις! Αν δούμε και τα
Εξαιτίας της επέλασης του κορονοϊού, 55 μεντόρων από Ελλάδα και εξωτερικό ποιοτικά χαρακτηριστικά σε έρευνα που
αλλά και του γεγονότος ότι είχαμε εδραι- που συνεισφέρουν στο όραμά μας. Φέτος, έχουμε πραγματοποιήσει, το 89,7% δη-
ώσει μια κοινότητα στην Κρήτη μέσα από διοργανώσαμε, για δεύτερη συνεχή χρονιά, λώνει πως έχει βρει την υποστήριξη που
δύο εκδηλώσεις με πολύ μεγάλη επιτυχία, το 3μηνο πρόγραμμα mentoring «Find αναζητούσε, το 81,1% αναφέρει ότι έχει
συνεχίσαμε και καταφέραμε με σύμμαχο your mentor», όπου 30 γυναίκες από όλη αυξήσει την ικανότητά του για την υλο-
ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΉ
ΚΑΙ ΔΡΑΣΉ το διαδίκτυο να αποκτήσουμε μια δυνατή την Ελλάδα με 30 μέντορες είχαν για τρεις ποίηση μιας επιχειρηματικής ιδέας, ενώ
Η Νατάσα Γρηγοράκη προβολή στα social media. Το όραμά μας μήνες «one on one mentoring». Τέλος, έρ- το 78,5% ότι έχει αποκτήσει περισσότερη
και η Έρη Παυλάκη βρήκε και άλλους υποστηρικτές, εθελοντές χεται ο πυλώνας Νetworking/Δικτύωσης, αυτοπεποίθηση σε σχέση με πριν.
οραματίστηκαν, μέσω από όλη την Ελλάδα, που μας υποστηρί- σύμφωνα με τον οποίο πραγματοποιούμε Κάνοντας την περιφέρεια φωτεινό
του Women Do Business, ζουν διαδικτυακά και μαζί δημιουργήσαμε εκδηλώσεις δικτύωσης, είτε διά ζώσης παράδειγμα της γυναικείας επιχειρημα-
έναν κόσμο με γυναίκες (και συνεχίσουμε να δημιουργούμε) την είτε ηλεκτρονικά, όπου προσκαλούμε γυ- τικότητας, οραματίζεστε τη δράση σας και
που δεν φοβούνται να ομάδα μας, ενώ παράλληλα καταφέραμε ναίκες επιχειρηματίες να γνωριστούν και εκτός Κρήτης;
βγουν μπροστά και να να χτίσουμε μια πανελλαδική κοινότητα με να αλληλεπιδράσουν. Έχουμε ήδη γυναίκες που μας ακο-
επιχειρήσουν.
αναγνωρισιμότητα του έργου μας. Καταφέρατε να γίνετε το πρώτο λουθούν πιστά από Αθήνα, Θεσσαλονί-
Μιλήστε μας για τους Πυλώνες Δρά- Business Incubator στην Κρήτη. Τι ση- κη, Ρόδο, Άρτα, Ιωάννινα, Κύπρο... Όραμα
Eρη ΠαυλAκη και νατAςα γρηγορAκη - WOmEn DO BUSInESS σεων του Women Do Business. μαίνει αυτό για εσάς; και στόχος μας είναι να καταφέρουμε να
Αυτό που μας ξεχωρίζει είναι ότι έχου-
Αν κάποια χρόνια πριν, μας ρωτούσε
πραγματοποιήσουμε και διά ζώσης εκδη-
ΑΠΟΣΤΟΛΗ: με μια ολιστική προσέγγιση στην περιφέ- κανείς τι είναι incubator (θερμοκοιτίδα), λώσεις, με έμφαση πάντα σε απομακρυ-
σμένες περιοχές, εκεί που υπάρχει και η
ρεια, την οποία συχνά συναντάμε κυρίως σε
ενδεχομένως να μη γνωρίζαμε να απαντή-
μεγαλύτερη ανάγκη.
μεγάλα αστικά κέντρα. Αυτή η προσέγγιση
σουμε. Το γεγονός ότι καταφέραμε να προ-
«Κάθε γυναίκα μπορεί και αξίζει να
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ! στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες τους οποί- σφέρουμε μια τέτοια ευκαιρία στον τόπο έχει τη δική της επιχείρηση». Τι συνεπά-
ους διαμορφώσαμε και εφαρμόζουμε, με
μας, εξαλείφοντας το γεωγραφικό εμπόδιο,
βάση την ενασχόλησή μας και τη δραστη-
είναι σπουδαίο για εμάς, καθώς πραγματο-
γεται το «μπορεί» και τι αντιπροσωπεύει
ριότητά μας με τις γυναίκες που ερχόμαστε ποιείται διαδικτυακά. Είναι η τρίτη συνεχής το «αξίζει» για εσάς;
Οι ιδρύτριες του Women Do Business διοχετεύουν την ενέργειά τους σε επαφή καθημερινά. Πρώτον, έχουμε χρονιά που παρέχουμε εκπαίδευση υψηλής Σκεφτήκαμε πάρα πολύ για να υιο-
στο να λύσουν τον γρίφο της επιχειρηματικής ανισότητας, ανατρέποντας τα στερεότυπα δημιουργήσει τον Πυλώνα Ενδυνάμωσης, ποιότητας με διακεκριμένους εισηγητές και θετήσουμε αυτό το motto. Ξεκινήσαμε
μέσω του οποίου προσφέρουμε σεμινάρια
με το «μπορεί», γιατί ένας από τους πρώ-
εισηγήτριες και βλέπουμε απτά αποτελέ-
για τις δυνατότητες των γυναικών στις επιχειρήσεις. ή εκδηλώσεις, όπου αναδεικνύουμε role σματα και επιχειρήσεις να ξεκινούν ή να τους λόγους που μια γυναίκα δεν υλοποι-
models και στοχεύουμε στην έμπνευση και έχουν ραγδαία εξέλιξη. εί την επιχειρηματική της ιδέα είναι διότι
Συνέντευξη ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΑΜΨΩΝ την παρακίνηση. Ακολουθεί ο Πυλώνας το στενό περιβάλλον της, οικογενειακό ή
Εκπαίδευσης, μέσω του οποίου οι γυναί- συντροφικό, δεν πιστεύει ότι μπορεί και
Η ιδEα Του Women Do Business ξεκίνη- νές, σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλες στην ιστορία τους, με έναν απλό, αυθεντικό και κες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν την επηρεάζει. Το να καταφέρουμε να υλο-
σε με αφορμή μια εκδήλωση επιχειρη- ίδια θέση. Σε ενάμιση μήνα, τον Μάιο του άμεσο τρόπο. δεξιότητες πάνω σε αυτά που θέλουν να «Κάθε γυναίκα ποιήσουμε τα όνειρά μας σχετίζεται με την
ματικότητας που παρακολούθησε η Έρη 2019, πραγματοποιήθηκε η πρώτη εκδή- Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμε- πραγματοποιήσουν - είτε είναι η προώ- που το επιθυμεί αυταξία μας. Οπότε, κάθε γυναίκα που το
Παυλάκη στο Ηράκλειο. Ανάμεσα στους λωση του Women Do Business, στο Ηρά- τωπίσατε στην προσπάθεια δημιουργίας της θηση της επιχείρησης μέσα από τα social επιθυμεί μπορεί και πραγματικά αξίζει να
ομιλητές ξεχώρισε μια γυναίκα, η οποία κλειο Κρήτης, με συμμετοχή 120 ατόμων. μη κερδοσκοπικής οργάνωσής σας; media, είτε η δημιουργία ενός επιχειρη- μπορεί και δημιουργήσει κάτι δικό της, χωρίς αυτό να
ναι μεν την ενέπνευσε, αλλά διαπίστωσε Ποια ήταν η ιδέα της Έρης Παυλάκη και Οι προκλήσεις ήταν πολλές εξαιτίας ματικού μοντέλου, η κοστολόγηση, αλλά πραγματικά αξίζει σημαίνει ότι αποκλείουμε το άλλο φύλο ή
ότι δεν της ήταν αρκετό. Εκείνη τη στιγμή της συνιδρύτριας Νατάσας Γρηγοράκη; Να της γραφειοκρατίας που επικρατεί στην και πολλά ακόμα που μπορούν να βοηθή- να δημιουργήσει ότι δεν επιθυμούμε την υποστήριξη των
σκέφτηκε πως αν εκείνη είχε την ανάγκη δίνεται το βήμα σε γυναίκες επιχειρηματίες ίδρυση μιας AMKE, δηλαδή μιας Αστικής σουν μια νέα, ή και μία ήδη υφιστάμενη, συντρόφων μας, της οικογένειάς μας, των
να ακούσει περισσότερες γυναικείες φω- της διπλανής πόρτας να μοιραστούν την Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας. Πολλές φο- επιχειρηματία να εξελίξει την επιχείρη- κάτι δικό της» φίλων μας. •
092 THE PRIVATE JOURNAL THE PRIVATE JOURNAL 093