Page 31 - Influencers no7_Low
P. 31
INFLUENCERS INFLUENCERS
BALENCIAGA Campaign, Spring 2018.
νά. Δύο αντικομφορμιστές, σε διαφορετικές εποχές ο νισμένους γοφούς –χαρακτηριστικό του Balenciaga–
καθένας, με άρνηση να συμβιβαστούν με τους κανόνες αυστηρά κοστούμια και η διάσημη πλέον εκδοχή της
της μόδας και πίστη στο όραμά τους. Χαρακτηριστικό shopping bag του Gvasalia. Αφιερωμένη στο World
παράδειγμα της κοινής αισθητικής τους, η συλλογή του Food Programme, η συνέχεια της συλλογής έχει όλα
οίκου Balenciaga για τη σεζόν Φθινόπωρο-Χειμώνας τα χαρακτηριστικά του Gvasalia: Ογκώδη παλτά, φο-
2018-19. Σε ένα σκηνικό όπου αρχικά την εντύπωση ρεμένα πάνω από layers που σχεδόν κρύβουν τα πρό-
BALENCIAGA Campaign, Winter 2018.
κερδίζει ένας αυτοσχέδιος λόφος με graffiti και μηνύ- σωπα των μοντέλων, άνισα φορέματα με micro-prints
ματα που αντικατοπτρίζουν τη σύγχρονη πραγματι- και πτυχώσεις και τα pantashoes . Συνοπτικά, είναι μια
Ο Demna Gvasalia μοιράζεται το ίδιο όραμα κότητα, τα μοντέλα φορούν στενά, κοντά φορέματα, συλλογή που παντρεύει το σήμερα με το χθες, σαν μια
με τον Balenciaga για αντικομφορμιστική αισθητική. κάτι που δεν θυμίζει καθόλου το στυλ στο οποίο μας φανταστική συνεργασία του Cristobal με τον Demna,
BALENCIAGA’S SHOW έχει συνηθίσει ο δημιουργός τους. Η συνέχεια, όμως, ξεκινώντας από το συμβατικό –στοιχείο που εξέπληξε
αποκαλύπτει την εξέλιξη του Gvasalia και το σεβασμό
περισσότερο από την υπερβολή– και τελειώνοντας με
GOES ON του στο DNA του οίκου: Σακάκια και ημίπαλτα με το- χαρακτηριστικές δημιουργίες του Gvasalia.
BALENGIACA, Resort Collection 2018.
ΚΕΊΜΕΝΟ
Α ΛΕΞ Α ΝΔΡΑ ΓΑΡΔΕΝ Ί ΏΤ Η
δρυτής του Vetements, ενός καθαρά αντι- ροές από τις τότε τάσεις της μόδας. Η επιτυχία κρυβό-
συμβατικού και πολλές φορές αμφιλεγόμε- ταν κυρίως σε street-wear κομμάτια, με μια αδιαμφι-
I νου brand, o Gvasalia ήταν μια αρκετά τολμη- σβήτητη δόση υπερβολής στους όγκους, που ωστόσο
είχε μια πρωτόγνωρη απήχηση στο κοινό του. Μέσα σε
ρή επιλογή για τον οίκο Balenciaga μετά την
αποχώρηση του προκατόχου του, Alexander λίγους μήνες γεννήθηκε το νέο enfant terrible, ο πιο
Wang. Όταν ανέλαβε τα ηνία του ιστορικού περιζήτητος σχεδιαστής της υψηλής μόδας. Η πρώτη
οίκου –το 2015–, έφερε τα πάνω κάτω, όχι μόνο στον συλλογή του συμπεριελάμβανε μεταξωτά φορέματα
Balenciaga, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο της μόδας. με patchwork από floral micro-prints, ογκώδη puffer
Kαι φαίνεται ότι κέρδισε το στοίχημα. jackets, καθώς και διαφορετικές εκδοχές του κλασι-
Η στιγμή που εκτόξευσε το σχεδιαστή στη στρατό - κού biker jacket και της διάσημης City bag, από την
σφαιρα της μόδας ήταν το σόου Φθινόπωρο-Χειμώ- οποία αφαίρεσε εντελώς τα μεταλλικά στοιχεία και την
νας 2015-16 του Vetements στο Le Dépôt club, έναν ονόμασε «Blackout». Έτσι, ανέτρεψε το στυλ αλλά και
underground προορισμό για το gay κοινό του Παρισιού. τoν τρόπο παρουσίασης των ρούχων, κρατώντας πα-
Ο Gvasalia μαζί με τον αδελφό του Guram, τη Lotta ράλληλα τις αρχές του ίδιου του Cristobal Balenciaga.
Volkova και έναν κλειστό κύκλο φίλων παρουσίασαν Κάνοντας μια γρήγορη ανασκόπηση, ο Demna
μια συλλογή με καθημερινές δημιουργίες, χωρίς επιρ- Gvasalia και ο Cristobal Balenciaga είχαν πολλά κοι-
028 029