Page 35 - Influencers no7_Low
P. 35
INFLUENCERS INFLUENCERS
Στην Officine Universelle Buly, μυρωδιές και ντεκόρ σε ταξιδεύουν στο
Παρίσι του 19ου αιώνα μετατρέποντας την επιλογή αρώματος σε εμπειρία.
OH THAT
SMELLS PARIS
ΚΕΊΜΕΝΟ
ΝΊΚΗ ΠΗΛΕΊΔΟ Υ
© BULY 1803 H L’Officine Universelle Buly, ή απλώς Buly 1803, οφείλει τη δημιουργία της
στο μυθιστόρημα «César Birotteau» («Καίσαρας Μπιροτό»), που έγραψε
το 1837 ο Ονορέ ντε Μπαλζάκ μνημονεύοντας ένα διάσημο Παριζιάνο
αρωματοποιό της εποχής. Οι δημιουργοί της, ο entrepreneur Ramdane
Touhami και η ειδική στην ιστορία της ομορφιάς Victoire de Taillac, εν-
θουσιάστηκαν διαβάζοντας για τη ζωή σαν παραμύθι του Jean-Baptiste
Βully, ο οποίος τροφοδοτούσε το 19o αιώνα το Παρίσι και την αριστοκρατία όλης
της Ευρώπης με εξωτικά αρώματα, φυσικά καλλυντικά και την περιβόητη τονωτική
λοσιόν για το πρόσωπο oνόματι «Vinaigre de Bully». Το ζευγάρι στη ζωή και στη
δουλειά, αφού ταξίδεψε σε διάφορες μητροπόλεις –από την Ταγγέρη μέχρι την
Τζαϊπούρ και τη Νέα Υόρκη–, αποφάσισε πριν από λίγα χρόνια να αναβιώσει την
παράδοση του Bully. Οι δυο τους ξαναέστησαν την αρωματοποιία στο Παρίσι μετά
από έναν αιώνα ακολουθώντας πιστά τη συνταγή του Jean-Baptiste Βully. Άλλαξαν
μόνο τη γραφή του ονόματός του αφαιρώντας το ένα «l». Λάνσαραν αρώματα και
φυσικά προϊόντα ομορφιάς σε χαριτωμένα βαζάκια και μπουκάλια μέσα σε κλασι-
κές ξύλινες προθήκες που θυμίζουν παλιό φαρμακείο, συνθέτοντας ένα περίτεχνο
περιβάλλον – επιτομή της γαλλικής κομψής διακόσμησης του 19ου αιώνα. Μετά τη
δεύτερη μπουτίκ στη γαλλική πρωτεύουσα, η Οfficine Universelle Buly επεκτάθηκε
στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο, την Κοπεγχάγη, το Χονγκ Κονγκ,
τη Σεούλ και τέλος το Τόκιο κερδίζοντας το χαρακτηρισμό «μια καινούργια γαλλική
αυτοκρατορία αρωμάτων» από τους New York Times.
www.buly1803.com
Η συνέπεια στην κλασική παριζιάνικη
διακόσμηση διαταράσσεται μόνο στο Τόκιο.
Εκεί η μπουτίκ συνδυάζει τον κλασικισμό
με τη γιαπωνέζικη αφαίρεση.
032 033