Page 100 - Private Journal 2021
P. 100

AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
             KNOWLEDGE — ΦΏΤΟΓΡΑΦΙΑ
                                                                                                                                                                                                                                                     ΜΑΤΙΑ
                                                                                                                                                                                                                                                Xαρακτηριστική λήψη
                                                                                                                                                                                                                                                  από το Blue Palace
                          Γ                       συναισθηματικός, με απόλυτη προσήλω-  σμού κι  έγινε εξώφυλλο σε εκδoτικούς οί-                                                                                                                    Κρήτης.
                                                                                                                                                                                                                                                  στην Ελούντα της
                                                  ση στις απαιτήσεις του πελάτη και πάντα
                                                                                      κους του εξωτερικού, όπως οι Taschen και
                                                                                      teNeues. Ο ίδιος αγωνίστηκε να επιβάλει
                                                  διαχρονικός δεν διστασε να προβάλει τα
                                                  σαγηνευτικά ελληνικά θέρετρα φιλοξενί-
                                                                                      μια τελική αναμέτρηση με τον ίδιο του τον
                                                  ας, «επιβάλλοντας» την αποτύπωση του   κάποιους από τους δικούς του όρους, σε
                                                  feeling σε προτεραιότητα συγκριτικά με   εαυτό. «Έχω αγωνιστεί για την αποφυγή
                                                  το property. Η διάσημη λήψη του από τη   της δουλείας του ογκώδους εξοπλισμού,
                                                  Σαντορίνη με το pool boy στις Katikies   κάτι που αποβαίνει εις βάρος των συναι-
                                                  που είναι προσηλωμένος στο έργο του   σθημάτων που προκαλεί μια εικόνα που
             ΓεννΗΜα-θρεΜΜα της Φολεγάνδρου,      συνοψίζει την οπτική που είχε όλα αυτά   θα προκύψει με μια ελαφριά μηχανή. Δεν
             ο Γιώργος Λιζάρδος βρίσκεται πίσω από   τα χρόνια στον τομέα της εφηρμοσμένης   χρειάζεται να κρυφτεί κάποιος πίσω από
             τη σύγχρονη εικόνα της Ελλάδας, που   φωτογραφίας. Είναι η δική του υπογραφή   την τεχνολογία. Μου αρκεί να είμαι ευέ-
             έτρεξε τα τελευταία 30 χρόνια μέσα από   στην εικόνα μιας Ελλάδας που έμπαινε σε   λικτος και να μπορώ με τη μηχανή μου να
             καρτ-ποστάλ, εξώφυλλα διεθνών ταξι-  μια νέα εποχή τουριστικής προβολής. Μια   σκαρφαλώσω στο κατάρτι, για ένα κλικ
             διωτικών εκδόσεων και προωθητικών    υπογραφή γνήσια, σε αληθινό μέγεθος,   που θα ονειρευτώ εκείνη την στιγμή».
             ενεργειών των πιο δημοφιλών ελληνικών   χωρίς φλύαρα στολίδια, η οποία επιλέ-   Οι μνήμες του, τα σκηνικά που έχει
             ξενοδοχειακών φορέων.                χθηκε από την Small Luxury Hotels ως   σχεδιάσει ήδη στο μυαλό του και η αυθε-
                 Ο δικός του ορίζοντας, όπως απλώνε-  κεντρική φωτογραφία του διεθνούς θε-  ντική ματιά του, τον οδήγησαν σε best
             ται πάνω από το Αιγαίο, έχει την ικανότητα                               seller λήψεις ταξιδιωτικής φωτογραφί-
             να συνεπαίρνει τους θαυμαστές του κα-       «Ο δικός μου                 ας, στις οποίες, όπως ο ίδιος διευκρινίζει,
             λοκαιρινού ελληνικού τοπίου, γιατί είναι                                 πρόσθεσε το προσωπικό στίγμα της εικα-
             πιο κοντά στην προσωπική του αλήθεια.     ορίζοντας, όπως                στικής προσέγγισης, παρά τον εμπορικό
             Έχοντας ζήσει μέχρι και την προεφηβι-    απλώνεται πάνω                  χαρακτήρα των συγκεκριμένων λήψε-
             κή του ηλικία στο νησί των Κυκλάδων, ο                                   ων. Πίσω από την κάμερά του τα μικρά
             έμπειρος φωτογράφος ελίσσεται, αποτυ-  από το Αιγαίο, είναι              hospitality properties -που συνέθεσαν το
             πώνοντας το φευγαλέο μπλε και τα εφή-     πιο κοντά στην                 νέο branding της χώρας με το σύγχρονο
             μερα χρώματα του ελληνικού φωτός με                                      πρόσωπο φιλοξενίας- μεταμορφώνονται
             έναν τρόπο που μόνο εκείνος ξέρει πώς   αλήθεια, γιατί εγώ               σε κομμάτια ενός παζλ που ονειρεύεται
             να σκηνοθετήσει. Αυθεντικός, ευέλικτος,   γεννήθηκα εδώ»                 κάποιος να ολοκληρώσει. •
































                                                         ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΖΩΗΣ
                           Από αριστερά, λήψη του Γιώργου Λιζάρδου για το ξενοδοχείο Perivolas στη Σαντορίνη, η οποία ανήκει στην Film Era,
                                     πριν την ψηφιακή εποχή και δημιουργήθηκε με ένα «κλικ». Ο ίδιος μπροστά στον φακό.




             098                                        THE  PRIVATE  JOURNAL                                                                                                                                                                          099
   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105