Page 84 - PRIVATE JOURNAL 7th EDITION
P. 84

KNOWLEDGE — ΠΑΙΔΈΙΑ




                                             ηλΙασ καΙσαρησ - εκπαΙδεΥτηρΙα καΙσαρη                                                             Εχοντασ τΗν ΕυθυνΗ για την άψογη    οι εξαιρετικοί συνεργάτες μας, αλλά και   Τέλος, είμαστε υπερήφανοι για τις δυνατές
                                                                                                                                                λειτουργία των Εκπαιδευτηρίων Καίσα-  οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις μας που   σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας
                                 ΈΚΠΑΙΔΈΎΟΝΤΑΣ                                                                                                  ρη και τη διατήρηση της ηγετικής θέσης   συνδυάζουν τον κατάλληλο εξοπλισμό   που δημιουργούνται μεταξύ εκπαιδευτι-
                                                                                                                                                                                                                        κών και μαθητών, σχέσεις που δεν ολο-
                                                                                                                                                τους ανάμεσα στα ιδιωτικά σχολεία πρω-
                                                                                                                                                                                    -όπως τα εργαστήριά μας- με τη φύση,
                                                                                                                                                                                    στο κτήμα του σχολείου, όπου πραγμα-
                                                                                                                                                τοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαί-
                                                                                                                                                                                                                        κληρώνονται με την αποφοίτηση, αλλά
                        ΤΗΝ ΈΠΟΜΈΝΗ ΓΈΝΙΑ                                                                                                       δευσης στη χώρα, ο Ηλίας Καίσαρης δεν   τοποιούνται βιωματικά μαθήματα κάτω   συνεχίζονται για πολλά ακόμα χρόνια με-
                                                                                                                                                                                    από τη σκιά των δέντρων.
                                                                                                                                                                                                                        τά από αυτήν.
                                                                                                                                                συνεχίζει απλώς το όνειρο του πατέρα του
                                                                                                                                                και ιδρυτή της Σχολής Καίσαρη, το 1960.
                                                                                                                                                                                    Είναι για εμάς απαραίτητο να διατηρούμε
                                                                                                                                                                                                                            Με ποιον τρόπο αξιοποιείτε τις νέες
                                                                                                                                                Είναι ο ίδιος προσωπικός εγγυητής της   ισορροπία και αρμονία ανάμεσα στις τε-  τεχνολογίες στο σχολείο σας;
                    Ακολουθώντας την ιστορική διαδρομή των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη, ο Πρόεδρος                                                   κεντρικής φιλοσοφίας του σχολείου: να   χνικές εκπαίδευσης. Έτσι, προσφέρουμε   Ξεκινώντας από τους διαδραστικούς πί-
                    και Διευθύνων Σύμβουλος, Ηλίας Καίσαρης, παραμένει ένας επίμονος παιδαγωγός                                                 προσφέρει στα παιδιά όλη την απαραίτη-  πολλά και διαφορετικά ερεθίσματα στους   νακες με τους οποίους έχουμε εξοπλίσει
                                                                                                                                                τη φροντίδα και προσοχή που χρειάζονται
                                                                                                                                                                                    μαθητές και τις μαθήτριές μας μέσα από
                                                                                                                                                                                                                        εδώ και πολλά χρόνια όλες τις τάξεις μας,
                                  που πιστεύει βαθιά στην υπεραξία της σχολικής εμπειρίας.                                                      για να ανθίσουν.                    συμμετοχή σε πολλούς διαγωνισμούς, ώστε   αξιοποιούμε την τεχνολογία προσφέρο-
                                                                                                                                                   Πόσο έχει αλλάξει η φιλοσοφία της   να ανακαλύψουν τις κλίσεις και τα ταλέντα   ντας διαδραστικά κινησιολογικά παιχνί-
                                                      Συνέντευξη ΔΈΣΠΟΙΝΑ ΣΑΜΨΩΝ                                                                Σχολής Καίσαρη, που ξεκίνησε ο δάσκα-  τους όσο νωρίτερα γίνεται, ανοίγοντας έτσι   δια, ξεκινώντας από το Προνήπιο. Στη
                                                                                                                                                λος και πατέρας σας Ανδρέας Καίσαρης το   δρόμους με ευκαιρίες για το μέλλον τους.  συνέχεια, στις μεγαλύτερες τάξεις του
                                                                                                                                                1960 στο Παλαιό Φάληρο, μέχρι σήμερα στα   Σε ποιους τομείς της εκπαιδευτικής δι-  Δημοτικού, τα παιδιά αποκτούν ταμπλέ-
                                                                                                      ΕΞΕΛΙΣΣΌΝΤΑΣ ΤΌ ΌΡΑΜΑ                     Εκπαιδευτήρια Καίσαρη που εδρεύουν στη   αδικασίας δίνετε ιδιαίτερη βαρύτητα;   τες με πρωτότυπο εκπαιδευτικό υλικό,
                                                                                                        Από τη Σχολή Καίσαρη, που               Βάρη Αττικής και διευθύνετε εσείς;   Τόσο η εμπειρία μας όσο και οι έρευνες   ώστε να μάθουν από νωρίς τη σωστή
                                                                                                      δημιούργησε ο δάσκαλος Ανδρέας            Οι αξίες και το ήθος που διέπουν το σχο-  έχουν δείξει ότι η βιωματική μάθηση και   χρήση της τεχνολογίας - πάντα σε ισορ-
                                                                                                       Καίσαρης το 1960 στο Παλαιό              λείο μας παραμένουν σταθερές τα 63   η επαφή με τη φύση έχουν εντυπωσια-  ροπία με τις παραδοσιακές μεθόδους εκ-
                                                                                                     Φάληρο, ο γιος του Ηλίας Καίσαρης          χρόνια παρουσίας του. Από την ίδρυσή   κά αποτελέσματα στην εκπαίδευση. Για   παίδευσης. Προχωρώντας βαθμίδα, στο
                                                                                                     διευθύνει σήμερα τα Εκπαιδευτήρια          του μέχρι και σήμερα επιδιώκουμε την   αυτό κι εμείς προσπαθούμε, από τις πιο   Γυμνάσιο και Λύκειο, προσφέρουμε τη
                                                                                                       Καίσαρη στη Βάρη Αττικής, τη
                                                                                                       συνέχεια του πατρικού έργου.             προσωπική επαφή με το κάθε παιδί, τον   μικρές κιόλας τάξεις, οι μαθητές μας να   μοναδική δυνατότητα οι μαθητές και οι
                                                                                                                                                κάθε γονιό. Παράλληλα, όμως, ακολου-  εξασκούνται στην έρευνα. Παράλληλα,   μαθήτριές μας να μπορούν να ξαναδούν
                                                                                                                                                θώντας τις εξελίξεις της εκπαίδευσης και   φροντίζουμε ώστε να έχουν επαφή με   μέσω πλατφόρμας, στον δικό τους χρόνο,
                                                                                                                                                τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες των   το περιβάλλον, τη φύση και τις εξελίξεις   την παράδοση του μαθήματος, κάνοντας
                                                                                                                                                παιδιών, προσαρμόζουμε την προσέγγισή   στον κόσμο. Στόχος μας είναι οι μαθητές   έτσι το μαθησιακό περιβάλλον ελκυστι-
                                                                                                                                                μας, ώστε το μάθημα να γίνεται πιο δια-  μας να ανακαλύψουν από νωρίς τις κλί-  κό και ταυτόχρονα βοηθώντας τους στην
                                                                                                                                                δραστικό και ουσιαστικό. Η σημαντική   σεις τους και να τις καλλιεργήσουν. Για   καλύτερη κατανόηση του μαθήματος.
                                                                                                                                                κτιριακή εξέλιξη των Εκπαιδευτηρίων   αυτό και από τον Παιδικό Σταθμό κιόλας   Επιπλέον, στο σχολείο μας υπάρχει τμήμα
                                                                                                                                                στη Βάρη Αττικής μάς άνοιξε επιπλέον   προσφέρουμε πολλά ερεθίσματα ενώ, όσο   Ρομποτικής με «φυτώριο» παιδιών από το
                                                                                                                                                ορίζοντες, χωρίς ποτέ να απομακρυνθού-  τα χρόνια περνούν και αυτό αποκρυσταλ-  Νηπιαγωγείο κιόλας. Μάλιστα, η ομάδα
                                                                                                                                                με από τον οικογενειακό χαρακτήρα και   λώνεται μέσα τους, το τμήμα Συμβουλευ-  του σχολείου μας «iRobot» έχει διακριθεί
                                                                                                                                                την προσωπική επαφή με τις οικογένειες   τικής Σπουδών και Καριέρας είναι δίπλα   πολλάκις σε παγκόσμιους διαγωνισμούς
                                                                                                                                                των μαθητών μας.                    τους με πολλές βιωματικές δράσεις ώστε   ρομποτικής της FLL, κατακτώντας μέχρι
                                                                                                                                                   Πώς επιθυμείτε να βιώνουν οι μαθητές   να ακολουθήσουν τον δρόμο που τους   και την πρώτη και τη δεύτερη θέση ανά τα
                                                                                                                                                σας, σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσής τους,   ταιριάζει και θα τους κάνει πραγματικά   χρόνια, κάνοντας την Ελλάδα υπερήφανη!
                                                                                                                                                από τον Παιδικό Σταθμό μέχρι το Λύκειο, τη   επαγγελματικά ευτυχείς.    Διαχρονικά, στο σχολείο μας πιστεύουμε
                                                                                                                                                σχολική εμπειρία των Εκπαιδευτηρίων σας;                                στην αξιοποίηση της τεχνολογίας, αλλά
                                                                                                                                                Το βασικότερο όλων θα έλεγα πως είναι η                                 πάντοτε με μέτρο και ισορροπία, καθώς
                                                                                                                                                συναισθηματική ασφάλεια που θέλουμε να                                  δεν αποτελεί αυτοσκοπό, αλλά εργαλείο
                                                                                                                                                αισθάνονται τα παιδιά στο σχολείο τους.   «Τόσο η εμπειρία μας          για την ενίσχυση της διαδικασίας μάθη-
                                                                                                                                                Παράλληλα, προσφέρουμε μια ολοκλη-     όσο και οι έρευνες               σης, ώστε αυτή να γίνει πιο ουσιαστική
                                                                                                                                                ρωμένη εμπειρία εκπαίδευσης με πολλά                                    και διαδραστική για τους μαθητές μας.
                                                                                                                                                ερεθίσματα, ευκαιρίες για νέες ανακαλύ-  έχουν δείξει ότι η                 Οι μαθητές εκτός από το μεγάλο στοίχη-
                                                                                                                                                ψεις και περαιτέρω εξέλιξη, ταυτόχρονα   βιωματική μάθηση και           μα της γνώσης έχουν να αντιμετωπίσουν και
                                                                                                                                                με ένα πολύ υψηλό και βασισμένο στις                                    νέες προκλήσεις, όπως είναι η διαχείριση
                                                                                                                                                ανάγκες των μαθητών επίπεδο σπουδών.   η επαφή με τη φύση               εκφοβιστικών συμπεριφορών και η έξαρση
                                                                                                                                                Στόχος μας είναι να ανακαλύπτουν τη χα-  έχουν εντυπωσιακά              της βίας. Πόσο δύσκολη είναι η επίτευξη
                                                                                                                                                ρά της μάθησης μέσα από βιωματικά και                                   ενός πραγματικά ασφαλούς περιβάλλοντος;
                                                                                                                                                διαδραστικά μαθήματα, μακριά από τε-  αποτελέσματα στην                 Η ασφάλεια στο περιβάλλον του σχολείου
                                                                                                                                                χνικές αποστήθισης. Σε αυτό συμβάλλουν     εκπαίδευση»                  είναι μια καθημερινή και συνεχής προ- ‣




             082                                        THE  PRIVATE  JOURNAL                                                                                                              THE  PRIVATE  JOURNAL                                       083
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89