Page 139 - PRIVATE JOURNAL 6th EDITION
P. 139
Desire — AUTOesire — AYTOKINHTO
D
Η περιορισμένη
έκδοση "Pioneer
MICROLINO PIONEER SERIES Series" που έχουν
Σχεδιασμένο (και πρωτο-κυκλοφορημένο) στην Πάρο, όπου οι Έλβετοί Wim, Oliver και Merlin Ouboter περνούν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, σχεδιάσει οι Έλβετοί
και με βασική έμπνευση από το Isetta των 50s, το Microlino είναι το όχημα που ευδοκιμεί σε μητροπολιτικά οικοσυστήματα. Από τη μετωπική Oliver και Merlin
πόρτα που αναπτύσσεται κάθετα στην πρόσοψη του οχήματος και την ελάχιστη κατανάλωση αστικού χώρου, το ευέλικτο Microlino, μεταξύ άλλων, Ouboter διατίθεται
παρκάρει οριζοντίως και καθέτως. Η μεγάλη του συνεισφορά ορίζεται από τη διαφύλαξη του οικοσυστήματος. Έίναι πολύ ελαφρύ ηλεκτρικό αποκλειστικά σε 999
όχημα κατηγορίας L7e, έχει δύο θέσεις, αυτονομία έως και 230 χλμ., μέγιστη ταχύτητα 90 χλμ./ώρα και χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ 230 λίτρα. αριθμημένα τεμάχια.
Αποτελεί το πρώτο όχημα αυτής της κατηγορίας που παράγεται με μονοκόκ πλαίσιο, προσφέροντάς του εξαιρετική ασφάλεια. Φορτίζεται σε
οποιοδήποτε σημείο φόρτισης, είτε σε AC wallbox είτε σε οικιακή πρίζα σε μόλις 4 ώρες. Χάρη στο περιορισμένο του βάρος, περίπου 500 κιλά, ο
μικρός ηλεκτροκινητήρας δεν δυσκολεύεται να μεταφέρει δύο επιβάτες μαζί με προσωπικές τσάντες και φορτίο super market. Το Microlino έχει
κατακτήσει το Good Design από το Chicago Athenaeum, το παλαιότερο βραβείο σχεδιασμού στον κόσμο, ενώ πάνω από 35.000 ενδιαφερόμενοι
έχουν ήδη εγγραφεί στο βιβλίο παραγγελιών. Έκτός από την Έλβετία, έχουν ξεκινήσει οι παραδόσεις των πρώτων 999 συλλεκτικών μονάδων
Pioneer Series σε Γερμανία, Βέλγιο και Ισπανία, με την ελληνική αγορά να ακολουθεί άμεσα.
Η μικρο-κινητικότητα συμβιβάζει, με
όρους 21ου αιώνα, την απάντηση στο ηθι-
κό ζήτημα «πώς γίνεται να συνυπάρχει
η βιομηχανική πρόοδος -αλλά χωρίς τις
εκπομπές CO2 - με την επιβίωση του φυ-
σικού οικοσυστήματος και των φυσικών
πόρων που παρέχονται από αυτό»; Πράγ-
ματι, η συμβατική αυτοκινητοβιομηχανία
-κυρίως τα αρχετυπικά macro cars- απαι-
τεί και καταναλώνει φυσικούς πόρους για
να επιτύχει τον στόχο της και ταυτόχρονα
επιβαρύνει το φυσικό περιβάλλον. Έρευ-
νες στον κλάδο της βιοτεχνολογίας επιβε-
βαιώνουν ότι η επιβάρυνση του συνόλου
της οικόσφαιρας εξαρτάται θεμελιωδώς
από την ποσότητα του πληθυσμού, την
ευζωία και τις μετακινήσεις που, με τη
σειρά τους, καταναλώνουν φυσικούς πό-
ρους, προσπαθώντας να εξασφαλίσουν την
ευζωία στον πληθυσμό. Καθώς, λοιπόν, η
περιβαλλοντική κρίση κατέστησε σαφές
ότι αυτός ο κλάδος της βιομηχανίας πρέ-
πει να παραμείνει κλιματικά ουδέτερος,
η απευθείας διαδρομή προς την άμεση
ουδετερότητα δεν είναι παρά ο εξηλεκτρι-
σμός, δηλαδή η περιοχή όπου τα ορμητικά
micro-μοριακά αυτοκίνητα συνυπάρχουν
με τα macro-σωματικά αυτοκίνητα. •
136
136 THE PRIVATE JOURNAL THE PRIVATE JOURNAL 137