Page 143 - PRIVATE JOURNAL 6th EDITION
P. 143

Desire — AYTOKINHTO                                                                     DESIRE — SPECIAL FEATURE














                                                                                     DS 3

                                                              ΓΑΛΛΊΚΗ ΠΡΩΤΌΠΌΡΊΑ


                                                                      Η νέα δημιουργία της DS Automobiles.























 Όταν εξαντληθεί   Ο συνδυασμoσ τΗσ χαρακτηριστικής τεχνογνωσίας της μάρ-  έκδοσή του το κατέστησε σημείο αναφοράς στην Premium B
 το φορτίο της   κας και της πρωτοποριακής έμπνευσης, χρήζει διάδοχο του   SUV κατηγορία.
 μπαταρίας του ID.2all,   DS 3 CROSSBACK το Νέο DS 3, με νέα σχεδίαση και τεχνολογία.  Το Νέο DS 3 ανανεώνει την εξωτερική του σχεδίαση, εν-
                 Στην 100% ηλεκτρική έκδοση, το Νέο DS 3 E-TENSE δια-
 η φόρτιση από το 10   θέτει νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης 115 kW (156 ίππων) και   σωματώνει νέες τεχνολογίες, εξελίσσει την αποδοτικότητα των
                                                                    κινητήρων του και επιτυγχάνει τον βασικό στόχο της μάρκας:
 στο 80% της μέγιστης   νέα μπαταρία 54 kWh που του επιτρέπει να φτάσει σε αυτονομία   να παρέχει στους επιβάτες του ένα επίπεδο ποιότητας και πο-
 χωρητικότητάς   έως και 404 km στον μικτό κύκλο ή έως και 575 km στον αστικό   λυτέλειας που δεν είχε επιτευχθεί ποτέ στο παρελθόν σε αυτή
                                                                    την κατηγορία.
              κύκλο κατά WLTP.
 της δεν διαρκεί   Το Νέο DS 3 κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Poissy, στην
 περισσότερο από 20   περιοχή του Παρισιού, με πληθώρα επιλογών κινητήρων, όπως
 λεπτά        αμιγώς ηλεκτρική, βενζίνη και diesel. Οι θερμικοί κινητήρες,
              καθώς και ο νέος ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία αυξημένης
              χωρητικότητας συναρμολογούνται επίσης στη Γαλλία.
 VW ID.2ALL      Η διάθεση του Νέου DS 3 ξεκίνησε στην ελληνική αγορά! Το
 Στο Θερμοκήπιο του Πίντερ υπάρχει μια σκηνή που η VAG (Volskwagen Audi Group) την επαναλαμβάνει διαρκώς: η σκηνή που τα ανώτερα   νεότερο μοντέλο της DS Automobiles, πιστό στο πρωτοποριακό
 στελέχη καλούν τους χαμηλότερους στην ιεραρχία υπαλλήλους στο τέλος της μέρας να χαλαρώσουν. Μεταφορικά, αυτή η ανοικτή πρόσκληση   και ανατρεπτικό ύφος της μάρκας, έκανε την πρώτη του επίση-
 για χαλάρωση θα μπορούσε να ισχυρισθεί κάποιος ότι μεταφράζεται για την εταιρεία στην υλοποίηση για το ευρύ κοινό ενός macro-car αφιερωμένου   μη εμφάνιση στον πιο προβεβλημένο θεσμό υψηλής ραπτικής,
 στο όνομα της «οικονομικής ηλεκτροκίνησης».   την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, λαμβάνοντας διθυραμβικές
 Όι καινούργιοι στόχοι, λοιπόν, που καλείται να υλοποιήσει η VAG συνοψίζονται στο μοντέλο παραγωγής στο οποίο θα μεταμορφωθεί το ID.2all Concept
 τα επόμενα χρόνια. Και είναι λίγοι και πολύ απλοί: Μέγεθος Polo, χώροι Golf και αρχική τιμή που δεν θα υπερβαίνει τα 25.000 ευρώ.  κριτικές από το κοινό και τους δημοσιογράφους.
 Λίγοι και απλοί, όμως, δεν σημαίνει εύκολοι. Για αυτό, αρχικά θα επιστρατευτεί η επόμενη εξέλιξη της αρχιτεκτονικής MEB, δηλαδή, της πλατφόρμας   Το DS 3 CROSSBACK παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο
 ηλεκτροκίνησης της εταιρείας. Θα ονομάζεται MEB Entry και θα κάνει το ID.2all το πρώτο MEB μοντέλο στην γκάμα της με την κίνηση στους εμπρός   ελληνικό κοινό το 2018 όπου η πρωτοποριακή σχεδίασή του,
 τροχούς, θέτοντας νέα standards όσον αφορά την τεχνολογία και την καθημερινή ευχρηστία. Η χαμηλή τιμή (για τα σημερινά δεδομένα ενός αμιγώς   τα πολυτελή υλικά με τις εξειδικευμένες τεχνικές κατεργασίας   DS 3
 ηλεκτρικού οχήματος) δεν σημαίνει ότι η εταιρεία θα κάνει εκπτώσεις, καθώς η ίδια επιβεβαιώνει ότι η έκδοση παραγωγής θα εξοπλίζεται με έναν   τους και οι τεχνολογικές καινοτομίες του το ξεχώρισαν από τον   Η DS Automobiles προσφέρει το μοντέλο
                                                                                  με τρία διαφορετικά είδη κίνησης:
 ηλεκτροκινητήρα 226 ίππων και μπαταρία η οποία θα προσφέρει αυτονομία έως 450 χλμ.  ανταγωνισμό, ενώ δύο χρόνια αργότερα, η αμιγώς ηλεκτρική   BlueHDi 130 Diesel, PureTech 100 & 130 Βενζίνη και 100% Ηλεκτρικό.
 Το ID.2all σχεδιάζεται να επιταχύνει 0-100 km/h σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα, ενώ, όταν εξαντληθεί το φορτίο της μπαταρίας, η φόρτιση
 από το 10 στο 80% της μέγιστης χωρητικότητάς της δεν διαρκεί περισσότερο από 20 λεπτά, εντυπωσιάζοντας τη σκηνή της ηλεκτροκίνησης. •

 140                                                    THE  PRIVATE  JOURNAL                                        141
   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148