Page 22 - UNIQUE MAGAZINE
P. 22

INSPIRE  Interview




            Recently, Aegean                                                                 Πρόσφατα η Aegean
            Airlines has received                                                            Airlines απέσπασε ακόμη
            another international                                                            μία διεθνή διάκριση,
            distinction as it was                                                            καθώς συμπεριλήφθηκε
            included in the list                                                             στη λίστα με τις 20
            of the top 20 airlines                                                           καλύτερες αεροπορικές
            worldwide, namely                                                                εταιρίες σε ολόκληρο
            ranking in fifth place.                                                          τον κόσμο και μάλιστα
            How did you manage                                                               στην 5η θέση. Πώς τα
            to get a higher position                                                         καταφέρατε να βρεθείτε
            than other companies                                                             ψηλότερα από άλλες
            of multiple size?                                                                εταιρίες πολλαπλάσιου
            The insistence of the                                                            μεγέθους;
            founder on quality has                                                           Η εμμονή του ιδρυτή
            gradually become a                                                               της για την ποιότητα,
            culture for all our staff,                                                       που έγινε σταδιακά
            part of the company’s                                                            κουλτούρα για όλο το
            DNA. Moreover, it was due to the daily effort of our people.   προσωπικό της, είναι μέρος του DNA αλλά και της καθημερινής
            The team of our executives has now compiled processes that not   προσπάθειας των ανθρώπων της. Η ομάδα των στελεχών μας
            only maintain but also further develop our customer-centered   έχει πια συνθέσει διαδικασίες που όχι μόνο διατηρούν, αλλά και
            philosophy.                                        εξελίσσουν περισσότερο αυτή την πελατο-κεντρική φιλοσοφία.
            How many travellers does your company serve each year and how   Πόσους ταξιδιώτες εξυπηρετεί κάθε χρόνο η εταιρεία σας και σε πόσους
            many are your destinations?                        προορισμούς;
            In 2018, we accommodated 14 million passengers on Aegean   Το 2018, φιλοξενήσαμε στις πτήσεις της Aegean και της Olympic
            Airlines and Olympic flights, on both domestic and international   14 εκ. επιβάτες, σε προορισμούς εσωτερικού & εξωτερικού σε
            destinations, in 42 countries. From 2013, when Olympic Air was   42 χώρες. Από το 2013 που έγινε η εξαγορά της Olympic Air,
            acquired, we have more than a 70% increase in passengers and we   έχουμε  καταγράψει άνοδο πάνω από 70 % σε επιβάτες, ενώ
            have almost doubled our destinations abroad.       έχουμε διπλασιάσει σχεδόν τους προορισμούς του εξωτερικού.
            Our goal was to make Greece more accessible by direct flights,   Ο στόχος μας ήταν να κάνουμε την Ελλάδα πιο προσβάσιμη
            not only to capitals but also to smaller cities. So we fly now, for   με απευθείας πτήσεις, όχι μόνο σε πρωτεύουσες αλλά και
            example, from 9 to 11 destinations in Italy, France, Germany   σε μικρότερες πόλεις. Έτσι πετάμε πλέον π.χ. σε 9 έως 11
            offering thus much more direct access to both Athens and the   προορισμούς σε Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία δίνοντας πολύ πιο άμεση
            Greek islands.                                     πρόσβαση τόσο στην Αθήνα όσο και στα ελληνικά νησιά.
            Why did you choose to cover more destinations abroad?  Γιατί έχετε επιλέξει να καλύπτετε περισσότερο προορισμούς εξωτερικού;
            We started from the internal market; and we attracted our   Ξεκινήσαμε από το εσωτερικό, κερδίσαμε τους Έλληνες επιβάτες
            Greek customers with our services. Of course, today the internal   με τις υπηρεσίες μας. Φυσικά και σήμερα το εσωτερικό δίκτυο
            network is at the heart of our activity. However, the development   είναι στον πυρήνα της δραστηριότητάς μας. Η ανάπτυξη όμως
            of the last decade is almost entirely abroad, because this is the   της τελευταίας δεκαετίας σχεδόν αφορά το εξωτερικό γιατί είναι
            natural maturation of a successful airline. Also, during the crisis   η φυσική ωρίμανση μιας επιτυχημένης αεροπορικής εταιρείας.
            this became the source for tourism, the country’s basic activity   Επίσης, στην κρίση έγινε η πηγή του τουρισμού, της βασικής
            that supported our economy in the difficult times. Nevertheless,   δραστηριότητας που στήριξε την οικονομία μας στα δύσκολα. Η
            the internal and external network interconnection and the   διασύνδεση όμως εσωτερικού – εξωτερικού και η προσβασιμότητα
            accessibility for foreign visitors even to the smallest islands is   για ξένους επισκέπτες ακόμη και στα πιο μικρά νησιά είναι πάντα
            always in the heart of our strategy.               στην καρδιά και στην στρατηγική μας.



                                      “Our goal was to make Greece

                                    more accessible by direct flights”.


                                                — Ef T ychIOS  VASSIlAKIS —
            22                                                                             UNIQUE DESTINATION
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27