Page 55 - ATHENS RIVIERA JOURNAL
P. 55

ATHENS RIVIERA JOURNAL
 culture




 On the left, Don Quixote: A dazzling revival   h eθνικh λυρικη σκηνη προσκαλεί το κοινό σε έναν μαγικό κόσμο τέχνης   αυτή η παραγωγή συνδυάζει τη μοναδική μουσική του Ludwig Minkus με την
 of Marius Petipa’s timeless ballet, creatively   και πολιτισμού, συνδυάζοντας κλασικές και σύγχρονες ερμηνείες εμβληματικών   κλασική χορογραφία του Marius Petipa, ανανεωμένη με μοντέρνα ματιά. Τα
 reimagined by Thiago Bordin. Bottom, Turandot:   έργων. Η καλλιτεχνική περίοδος 2024-2025 παρουσιάζει ένα πολύχρωμο   ζωντανά σκηνικά και κοστούμια ενισχύουν τη ρομαντική και κωμική πορεία
 Under the visionary direction of Andrei Şerban,
 with breathtaking sets and costumes by Chloe   ψηφιδωτό παραστάσεων, από συγκινητικές όπερες μέχρι δυναμικά μπαλέτα,   του Kitri και του Basilio. Τέλος, η συναισθηματικά φορτισμένη όπερα “Lu-
 Obolensky, Puccini’s majestic final opera transports   που φιλοξενούνται στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και το   cia di Lammermoor” του Gaetano Donizetti, σε συμπαραγωγή με τη Roy-
 audiences to the enchanting world of imperial   Ωδείο Ηρώδου του Αττικού. Ανάμεσα στις κορυφαίες παραστάσεις ξεχωρίζει   al Opera House, εξερευνά τον τραγικό έρωτα και την τρέλα της ηρωίδας
 China. Opposite, Lucia di Lammermoor: Donizetti’s   το “The Golden Age”, ένα σύγχρονο μπαλέτο του Κωνσταντίνου Ρήγου, που   της, κάτω από τη σκηνοθετική ματιά της Katie Mitchell, δίνοντας έμφαση
 masterpiece of romantic bel canto returns in a   αντικατοπτρίζει την καλλιτεχνική πορεία και εξέλιξή του, συμπυκνώνοντας   στη γυναικεία οπτική. Όλες οι παραγωγές αναδεικνύουν τη δέσμευση της
 haunting production by Katie Mitchell, blending
 gothic elements with emotional depth.   δεκαετίες δημιουργικότητας στον χορό μέσα από ένα συναισθηματικό «mixtape».   Εθνικής Λυρικής Σκηνής για καλλιτεχνική αριστεία, προσφέροντας στο
 Αριστερά, Δον Κιχώτης: Μια εκθαμβωτική αναβίω-  Το έργο συνδυάζει ειρωνεία και νοσταλγία, προσφέροντας μια συγκινητική   κοινό αξέχαστα ταξίδια μέσα από τη μουσική, τον χορό και το δράμα. 
 ση του διαχρονικού μπαλέτου του Marius Petipa,   εξερεύνηση των ανθρώπινων σχέσεων, διαχρονικών εικόνων και δυναμικής
 δημιουργικά ερμηνευμένο από τον Thiago Bordin.   κίνησης. Η κλασική όπερα “La Bohème” του Giacomo Puccini επιστρέφει σε
 Κάτω, Turandot: Mε τη δημιουργική σκηνοθεσία   ανανεωμένη σκηνοθεσία του Graham Vick. Τοποθετημένη στην Αθήνα του
 του Andrei Şerban και με εντυπωσιακά σκηνικά   21ου αιώνα, αυτή η παραγωγή αποτυπώνει τα ωμά συναισθήματα του έρωτα,  ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ
 και κοστούμια της Chloe Obolensky, η μεγαλειώ-
 δης τελευταία όπερα του Puccini μεταφέρει το   της απώλειας και της νεανικής ζωντάνιας, καθιστώντας την εξίσου επίκαιρη   ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΝΤΑΣ
 κοινό στον μαγευτικό κόσμο της αυτοκρατορικής   και παγκόσμια. Ο Jacques Lacombe διευθύνει αυτή τη διαχρονική ιστορία του
 Κίνας. Απέναντι, Lucia di Lammermoor: Το αρι-  Ροντόλφο και της Μιμής, όπου η μαγεία της μουσικής του Puccini ζωντανεύει   ΤΑ ΟΡΙΑ», Η ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
 στούργημα του Donizetti στο ρομαντικό bel canto   το πλήρες φάσμα των ανθρώπινων συναισθημάτων, από τη ζεστασιά του έρωτα
 επιστρέφει σε μια εντυπωσιακή παραγωγή της   έως την ψυχρότητα της θλίψης. Ένα ακόμη αριστούργημα, το “Turandot”, η  ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΠΕΡΑ
 Katie Mitchell, που συνδυάζει γοτθικά στοιχεία με
 συναισθηματικό βάθος.  τελευταία και πιο μεγαλειώδης όπερα του Puccini, διαδραματίζεται στη μακρινή   ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΏΝΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΏΝΤΑΣ
               και εξωτική αυτοκρατορική Κίνα. Υπό τη σκηνοθετική ματιά του Andrei Şerban
 WITH ITS MULTIFACETED PROGRAM "BEYOND LIMITS," THE GREEK NATIONAL   και με εντυπωσιακά σκηνικά και κοστούμια της Chloe Obolensky, η παραγωγή  ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΑΝΗΣΥΧΟΥ
               στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού υπόσχεται μεγαλείο, δράμα και αριστοτεχνικές
 OPERA HIGHLIGHTS 21ST-CENTURY CONTEMPORARY OPERA, BRIDGING THE   άριες. Εξίσου εντυπωσιακή είναι η αναβίωση του μπαλέτου “Don Quixote”   ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΔΟΞΟΥ
 RESTLESS PRESENT WITH AN AMBITIOUS FUTURE.  από τον Thiago Bordin. Εμπνευσμένη από το επικό έργο του Θερβάντες,   ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

 T  he greek national opera invites audiences into a

 magical world of art and culture, blending classic and
 modern interpretations of iconic works. The 2024-2025
 season showcases a vibrant tapestry of performances,
 from heart-stirring operas to dynamic ballets, staged at
 the Stavros Niarchos Foundation Cultural Center and
 the Odeon of Herodes Atticus. Among the season’s highlights is
 “The Golden Age,” a contemporary ballet by Konstantinos Ri-
 gos. This modular production reflects Rigos’ artistic journey and
 evolution, encapsulating decades of creativity in dance through an
 emotional “mixtape.” The work juxtaposes irony and nostalgia,
 offering a poignant exploration of human connections, timeless
 imagery, and striking movement. The classic opera “La Bohème”
 by Giacomo Puccini returns with a refreshing staging by Graham
 Vick. Set in 21st-century Athens, this production captures the
 raw emotions of love, loss, and youthful exuberance, making it
 both relatable and universally profound. Jacques Lacombe con-
 ducts this timeless story of Rodolfo and Mimì, where the magic
 of Puccini’s music evokes the full spectrum of human emotions,
 from the warmth of love to the cold touch of grief. Another mas-
 terpiece is “Turandot,” Puccini’s final and most majestic opera,   PHOTOGRAPHY: VALERIA ISAEVA, GIORGOS KALKANIDIS, DIMITRIS SAKALAKIS
 set in exotic imperial China. Directed by Andrei Şerban and fea-  ern flair. Vibrant sets and costumes amplify the romance and
 turing stunning designs by Chloe Obolensky, the production at   comedy of Kitri and Basilio’s journey. Finally, the emotionally
 the Odeon of Herodes Atticus promises grandeur, drama, and   charged “Lucia di Lammermoor” by Gaetano Donizetti, co-pro-
 soaring arias. The tale of the enigmatic princess Turandot and   duced with the Royal Opera House, delves into the tragic love
 her riddles unfolds with breathtaking theatricality, under Pier   and madness of its heroine, Lucia. Directed by Katie Mitchell,
 Giorgio Morandi’s baton. Equally compelling is the ballet reviv-  this production emphasizes the female perspective, underscoring
 al of “Don Quixote” by Thiago Bordin. Inspired by Cervantes’   its gothic Romanticism. These stellar productions illustrate the
 epic, this production combines Ludwig Minkus’ evocative music   Greek National Opera’s dedication to artistic excellence, offering
 with Marius Petipa’s classical choreography, revived with a mod-  audiences unforgettable journeys through music, dance, and drama.




 054                                                                           055
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60