Page 59 - Influencers no7_Low
P. 59

INFLUENCERS                                                        INFLUENCERS









 ι πρώτες εικόνες, η πρώτη επαφή με τη φωτογραφία προέκυψε
 ως ανάγκη να καταγράψει δύο περιβάλλοντα υψηλού contrast:      Ποιήματα φωτισμένα με LEDs θα διατρέχουν την πρόσοψη ενός κωνικού
 το ασπρόμαυρο των χιονισμένων βουνών της Νορβηγίας και το   κτιρίου ύψους 20 μέτρων, το οποίο θα φιλοξενήσει το Εθνικό Περίπτερο της
 O  διαμορφώνοντας τις σύγχρονες οπτικές αναφορές σήμερα,   M  του βρίσκεται η πληθωρική σε φαντασία Es Devlin, η βραβευμένη Βρετανίδα
                                                             Μεγάλης Βρετανίας στην Expo 2020, στο Ντουμπάι. Πίσω από το σχεδιασμό
 μαυρόασπρο των εφηβικών συναυλιών. Παρέα με φίλους τότε,
                                                             set designer και visual artist, που αποφάσισε να στείλει ένα «πεφωτισμένο
 ο Sølve Sundsbø εξακολουθεί να ψάχνει το συναίσθημα στις
                                                             μήνυμα στο διάστημα» μέσα από τα ποιήματα που θα συντάσσει ένα πρόγραμμα
 εικόνες του. Η συνέχεια της σχέσης του με τη φωτογραφία είναι
 διαφορετική, πολυδιάστατη και καθοριστική.
                                                             είναι η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει να στήσει το Περίπτερο της Βρετανίας
 Στις αρχές των ’90s και μετά από ένα σύντομο πέρασμα από    τεχνητής νοημοσύνης. Η Εs –προφέρεται Ez επειδή ονομάζεται Esmeralda–
 το London College of Printing, ο Sølve Sundsbø δουλεύει ως   στην κορυφαία έκθεση που περιμένει τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια επισκέπτες
 βοηθός του εμβληματικού Nick Knight. Μια άλλη οπτική για τη   – κι αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο.
 μόδα ανοίγεται μπροστά του και τα επόμενα τέσσερα χρόνια αφιερώνεται σε αυτό.   Είναι η set designer που έβαλε τη Μάιλι Σάιρους να εμφανίζεται στη
 Οι εμπειρίες, οι ιδέες, ακόμα και οι συζητήσεις με κάποιον τόσο δημιουργικό και   σκηνή κάνοντας τσουλήθρα πάνω σε μια τεράστια γλώσσα, «έκλεισε» σαιξπηρικούς
 επιδραστικό φωτογράφο όσο ο Nick Knight ήταν καθοριστικές στην αναζήτηση   ηθοποιούς μέσα σε ένα γυάλινο κουτί και επιμελήθηκε το 2012 την τελετή λήξης
 και τη διαμόρφωση της προσωπικής του ματιάς. Από τις πρώτες συνεργασίες   των Ολυμπιακών Αγώνων στο Λονδίνο. H Εs Devlin, που προτιμά τον όρο «γλυπτά»
 του με περιοδικά όπως το Dazed and Confused και το Face προκύπτουν κάποιες   από το χαρακτηρισμό «set design» όταν αναφέρεται στη δουλειά της, περνάει χωρίς
 χαρακτηριστικές εικόνες που κερδίζουν το ενδιαφέρον του κοινού. Από τότε μέχρι   καμία προσπάθεια από το θέατρο στην όπερα και από τα σόου μόδας στις συναυλίες
 σήμερα, ο Sølve Sundsbø έχει κάνει φωτογραφήσεις σχεδόν για όλα τα μεγάλα   εκπλήσσοντας κάθε φορά με την ευρηματικότητά της και με τη μεγάλη γκάμα των
 περιοδικά (Vogue Italia, Vogue China, Love, W, i-D, The New York Times, The Face)   συνεργασιών της. Από τη Λέιντι Γκάγκα,την Αντέλ, την Μπιγιονσέ, τους U2, τον Λένι
 και έχει συνεργαστεί με fashion brands όπως Alexander McQueen, Chanel, Gucci,   Κράβιτζ, τον Κάνιε Γουέστ, τη Ριάνα, τον οίκο Louis Vuitton, τη Σκάλα του Μιλάνου
 Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Louis Vuitton, Hermès και Givenchy. Το 2011   ή την Όπερα της Νέας Υόρκης, η λίστα είναι μεγάλη. Τι κοινό έχουν όλοι αυτοί; Tην
 κερδίζει βραβείο Emmy για τη σκηνοθεσία του στο ντοκιμαντέρ των New York   ίδια την Es, που ξεκινάει μια συνεργασία πάντα κάνοντας στον εαυτό της την εξής
 Times «14 Actors Acting», ενώ σκηνοθετεί φιλμ μικρής διάρκειας για τους οίκους   ερώτηση: «Πώς θα κάνω το κοινό να νιώσει πράγματα;»
 Chanel, Gucci, Lancôme, Love, Nike και SHOWstudio. Στην τελευταία προσωπική   ©  SØLVE SUNDSBØ  Η διαδικασία για ένα project μπορεί να κρατήσει 3 μήνες ή 3 χρόνια και χρειάζεται
 του έκθεση (στο πλαίσιο του Photo Vogue Festival 2018), στους τοίχους του Palazzo   EDITA @DNA MODEL MANAGEMENT  5 ή 25 συσκέψεις αφού όλα αλλάζουν κατά τη διάρκεια της υλοποίησης. Πρώτα θα
 Reale στο Μιλάνο, ο Sølve Sundsbø αντιπαραθέτει μεγάλης κλίμακας τυπώματα και   δει το χώρο επειδή είναι το άλφα και το ωμέγα για την παραγωγή, μετά θα επινοήσει
 video walls, ακίνητες και κινούμενες εικόνες, πορτρέτα και still life.   «μαγικά τρικ» με καθρέφτες, προβολές και οθόνες για να έχει τον έλεγχο στο σκοτάδι
                                                         και το φως –ουσιαστικά συστατικά στη δουλειά της– και τέλος θα παίξει με τις κλίμακες
                                                         μικρό-μεγάλο, καθώς δημιουργεί ένα περιβάλλον για τη μουσική ή την παράσταση ή
                                                         το έργο τέχνης. Στις πρωτιές που της αποδίδουν είναι η προβολή κινηματογραφικών
                                                         εικόνων πάνω στη θεατρική σκηνή στη δεκαετία του ʼ90 όταν χρειάστηκε να λύσει
                                                         το πρόβλημα των σκηνικών που δεν χωρούσαν στο πειραματικό θέατρο των 78
                                                         θέσεων στο Λονδίνο. Αργότερα θα είναι από τους πρώτους που θα καταλάβουν την
                                                         αλλαγή που έφεραν τα social media στην κάλυψη των μεγάλων θεαμάτων. ‹Μετά το
                                                         2000 οι θεατές μπορούν να φιλμάρουν το σόου από κάθε δυνατή γωνία «γεγονός
                                                         που κάνει τη δουλειά της πιο ενδιαφέρουσα και τη συναυλία καθόλου επίπεδη και
                                                         βαρετή». Η Εs θα ανατρέψει τα δεδομένα οπτικοποιώντας τη φωνή ή τη μουσική,
                                                         την οποία αγαπάει από παιδί, τότε που παρακολουθούσε μαθήματα βιολιού. Και
                                                         πρωτίστως, αίρνει στα σοβαρά τους στίχους και το συναίσθημα, την ένταση του
                                                         κοινού που κλιμακώνεται μέχρι την πλήρη απογείωση», όπως θα υπογραμίσει  στo
                                                         τρίτο επεισόδιο της σειράς «Abstract: The art of design» που της αφιέρωσε το Netflix.





















 056                                                             057
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64