Page 53 - PRIVATE JOURNAL #1
P. 53

BUSINESS — αναΠτυξη



 ξενοδοχειακού επιχειρηματία Στέλιου Ιωαν-  από αυτές που αναβαθμίζονται σταδιακά,   ντος από ξενοδοχειακές αλυσίδες. Ο λόγος
 νίδη, ενός εκ των πλέον ιστορικών ξενοδο-  λόγω και της λειτουργίας μεγάλων ξενο-  για την Ανατολική Αττική, με τη Wyndham
 χείων της πλατείας Ομονοίας. Επίσης, στην   δοχειακών μονάδων. Το Wyndham Grand   να ετοιμάζεται να ανοίξει μέσα στο 2018 δύο
 περιοχή του Πολυτεχνείου και του Εθνικού   Athens αποτέλεσε την πρώτη εμφάνιση   μονάδες: το Dolce Attica Riviera, που θα
 Αρχαιολογικού Μουσείου ετοιμάζεται το   στην Ελλάδα μίας από τις μεγαλύτερες αλυ-  λειτουργήσει με 346 δωμάτια στη Βραυ-
 πρώτο ξενοδοχείο της γνωστής αλυσίδας   σίδες ξενοδοχείων παγκοσμίως και η επιτυ-  ρώνα και θα δώσει έμφαση και στο συνε-
 Ibis στην Αθήνα, ένα από τα brands του   χημένη παρουσία του έχει ως αποτέλεσμα   δριακό κομμάτι του accommodation, και
 γαλλικού κολοσσού Accor Hotels. Λίγο πιο   την επέκταση της συνεργασίας μεταξύ του   το Ramada Attica Riviera, που θα λειτουρ-
 κάτω, στην Αγίου Κωνσταντίνου και, πιο   αμερικανικού ομίλου και της εταιρείας δι-  γήσει με 129 δωμάτια στο Μάτι.
 συγκεκριμένα, δίπλα από το Εθνικό Θέατρο,   αχείρισης ξενοδοχείων Zeus International.   Έχουν περάσει 14 ολόκληρα χρόνια
 το Kubic είναι η πιο «έξυπνη» νέα επιλογή   Το επόμενο βήμα, όσον αφορά την Αθήνα,   από τους Ολυμπιακούς του 2004, τότε που
 στην Αθήνα, δεδομένου ότι πρόκειται για   είναι η δημιουργία, επίσης στην περιοχή   η Αθήνα μαγνήτιζε τα βλέμματα και προ-
 το πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα όπου   της πλατείας Καραϊσκάκη, του Wyndham   σέλκυε τα εγκώμια ολόκληρου του πλανή-
 ο πελάτης διαχειρίζεται τα πάντα από το   Grand Residences & Suites, το οποίο θα   τη. Με πεντακάθαρους δρόμους, ολόφωτα
 smartphone του! Αξίζει δε να σημειωθεί ότι   διαθέτει 94 πολυτελείς σουίτες. Τέλος, η   και καλαίσθητα κτίρια, αλλά και πλήθη
 το Kubic αποτελεί το τελευταίο project του   Wyndham σε συνεργασία με τη Zeus πρό-  από μαγεμένους τουρίστες στα γραφικά
 κ. Γιώργου Τσακίρη, πρώην προέδρου του   κειται να επεκταθεί και σε μία ακόμη πε-  στενάκια της Πλάκας... Είναι στο χέρι όλων
 Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Αθηνών. Η   ριοχή της Αττικής, που εκτιμάται πως θα   να γίνει η πρωτεύουσα της Ελλάδας έτσι
 περιοχή του Μεταξουργείου είναι επίσης   αποτελέσει στόχο επενδυτικού ενδιαφέρο-  ακριβώς, και ακόμα καλύτερη. •
















































 electrA MetropoliS AtHenS
 Ποιος αγνοεί τη δυναμική του κέντρου; Το τρίτο ξενοδοχείο της αλυσίδας electra δεσπόζει στην οδό Μητροπόλεως.




 050  THE  PRIVATE  JOURNAL
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58