Page 80 - PRIVATE JOURNAL 6th EDITION
P. 80
KNOWLEDGE — ΙΣΟΤΗΤΑ
ΔΙΕΡΕΥΝΉΤΙΚΉ ΜΑΘΉΣΉ ΓΙΑ ΕΥΑΛΩΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ
Το Κέντρο στο 10 Δημοτικό Σχολείο ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ,
ο
Κομοτηνής περιλαμβάνει μια ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
αίθουσα διερευνητικής μάθησης με
υπερσύγχρονο εξοπλισμό.
ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΟΙΝΏΝ ΠΡΏΤΟΒΟΥΛΙΏΝ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΤΗ ΑΡΜΟΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΟΗΕ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
(UNHCR) ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΏΝ
ΗΝΏΜΕΝΏΝ ΕΘΝΏΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
(UNICEF)
Πρόσφατα η Τράπεζα, με δύο εμβλημα-
τικές όσο και ουσιαστικές συνεργασίες,
διεύρυνε περαιτέρω το πεδίο των δράσε-
ων του προγράμματος EQUALL, με στό-
ο
«Για εμάς στην Τράπεζα Πειραιώς, 8 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ
ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ χο τη συμπερίληψη και την υποστήριξη
η ενεργός συμμετοχή στην προσπά- O CEO κ. Χρήστος Μεγάλου και η ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, όπως
θεια της ελληνικής κοινωνίας για Αντιπρόσωπος του Ύπατου Αρμοστή του τα παιδιά και οι πρόσφυγες. Πρόκειται
προοπτική, ανάπτυξη και ευημε- ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, για δύο Μνημόνια Συνεργασίας που υπε-
κ. Maria Clara Martin κατά την υπογραφή γράφησαν μεταξύ της Τράπεζας Πειραιώς
ρία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του μνημονίου συνεργασίας με την Ύπατη
της στρατηγικής μας. Μια στρατη- Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για
τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (UNHCR)
γική που στοχεύει στην αποτελε- στην Ελλάδα (UNHCR) και το Ταμείο των αφενός και του Ταμείου των Ηνωμένων
Ηνωμένων Εθνών για το Παιδί (UNICEF).
σματική συμβολή μας στην πορεία Εθνών για το Παιδί (UNICEF) αφετέρου.
για ένα βιώσιμο, καλύτερο μέλλον Ειδικότερα:
για όλους και όλες. Η ισότητα των ΙΣΟΤΙΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ • Το Μνημόνιο Συνεργασίας με την Ύπα-
ανθρώπων αποτελεί το πιο ισχυρό ΤΏΝ ΝΕΏΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ τη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες
θεμέλιο για μια σύγχρονη κοινωνία Σε συνεργασία με τους σημαντικότερους στην Ελλάδα αφορά στη δημιουργία προ-
μονογονεϊκών οικογενειών, μετανάστες, για την επαγγελματική τους αποκατάστα- στο 10 Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής, πολιτιστικούς φορείς της χώρας, η Τράπε- γραμμάτων που υποστηρίζουν την ένταξη
ο
πρόσφυγες ή/και αιτούντες άσυλο, ΑμεΑ. ση στους κλάδους του τουρισμού και των ένα από τα πολυπληθέστερα σχολεία που αναπτύσσεται με όρους βιωσι- ζα Πειραιώς σχεδιάζει και πραγματοποιεί και την ευημερία των προσφύγων. Το εναρ-
Στόχος είναι η παροχή υποστήριξης στην κατασκευών. της περιοχής, που αριθμεί πάνω από 332 μότητας. Μια κοινωνία ανθεκτική, εκπαιδευτικές και κοινωνικές δράσεις που κτήριο πρόγραμμα είναι η δημιουργία του
επαγγελματική τους κατάρτιση, ώστε να μαθητές. Το Κέντρο περιλαμβάνει μια δημιουργική και δίκαιη, όπου όλοι θέτουν θεμέλια για την ισότιμη πρόσβα- «Refugee Women Academy», όπου θα τους
ενταχθούν στην αγορά εργασίας και μάλι- ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ υπερσύγχρονη αίθουσα διερευνητικής και όλες έχουν ισότιμη θέση και ίσες ση και σύνδεση της νέας γενιάς με τον παρέχεται κατάρτιση για την απόκτηση
στα σε κλάδους με ζήτηση σε ειδικευμένο ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ μάθησης, η οποία εξοπλίστηκε και δια- ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελ- πολιτισμό. εφαρμοσμένων γνώσεων και πρακτικών
ανθρώπινο δυναμικό. Η δράση, που ξεκί- ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ μορφώθηκε ειδικά για τη διδασκαλία της ματικής ανάπτυξης. Σε αυτή την Αξίζει να αναφερθεί η συνεργασία με δεξιοτήτων, ενισχύοντας τις προοπτικές
νησε τον Φεβρουάριο 2023 και διαρκεί όλο ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ βιολογίας, της γεωλογίας, της φυσικής, την Εθνική Λυρική Σκηνή, την οποία η τους για εργασιακή απασχόληση και κοι-
το έτος, εστιάζει στον τουριστικό και τον ΤΗΣ ΧΏΡΑΣ των μαθηματικών, της γεωμετρίας, της πορεία, συμπράττουμε με όλες τις Τράπεζα στηρίζει διαχρονικά όσον αφο- νωνική ένταξη.
κατασκευαστικό κλάδο και αναπτύσσεται Σε συνεργασία με την Ένωση «Μαζί γεωγραφίας, των ανανεώσιμων πηγών δημιουργικές δυνάμεις της χώρας, ρά σε παραστάσεις μοναδικής εμβέλειας • Το Μνημόνιο Συνεργασίας με τη
σε δύο βασικούς άξονες: για το Παιδί» και με στόχο την ισότιμη ενέργειας, της μηχανικής, καθώς και τόσο μέσα από τις επιχειρηματικές και κύρους, αλλά και εκπαιδευτικά προ- UNICEF αφορά στην ενίσχυση του συ-
• Επαγγελματική κατάρτιση στις ειδι- πρόσβαση στη διερευνητική μάθηση των της ρομποτικής. μας δραστηριότητες όσο και μέσα γράμματα όπως «3 Κουδούνι Όπερα» που στήματος προστασίας των παιδιών και
ο
κότητες: Οροφοκόμος, Βοηθός Κουζίνας, μαθητών/τριών που ζουν σε απομακρυ- Παράλληλα με τη δημιουργία του Κέ- από τις κοινωνικές μας δράσεις. πραγματοποιείται με μεγάλη απήχηση και των οικογενειών τους από την έκθεση σε
Barista, Ηλεκτρολόγος, Υδραυλικός, Ξυ- σμένες περιοχές της χώρας, δημιουργή- ντρου Διερευνητικής Μάθησης, η Τρά- Με τη στρατηγική που εφαρμόζου- επιτυχία για τρίτη συνεχή χρονιά, φέρνο- κινδύνους και από τις συνέπειες της βίας
λουργός και θηκε το πρώτο από μια σειρά καινοτό- πεζα μερίμνησε και για την ειδική επι- ντας σε επαφή εκπαιδευτικούς και μαθη- κάθε μορφής.
• Διασύνδεση με την αγορά εργασίας μων Κέντρων Διερευνητικής Μάθησης, μόρφωση των εκπαιδευτικών και των με εκπληρώνουμε το χρέος μας ως τές Δημοτικών Σχολείων, με σκοπό την
μαθητών/τριών. Μέσω της συνεργασίας κοινωνικός εταίρος. προαγωγή της δημιουργικής και κριτικής ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «BRAVE
της με τους 100mentors, δημιούργησε Στηρίζουμε ένα καλύτερο αύριο για τους σκέψης και την καλλιέργεια των δε- IN - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ
«Η Τράπεζα Πειραιώς σχεδιάζει και το πρόγραμμα «Train the Trainer», για όλους και όλες». ξιοτήτων τους. ΠΑΡΑΓΏΓΙΚΟΤΗΤΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ
Παράλληλα, το πρόγραμμα «Δράσεις για
ο
πραγματοποιεί εκπαιδευτικές και κοινωνικές το 10 Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής που όλη την οικογένεια», που υποστηρίζει η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ΝΕΏΝ ΜΕ
περιλαμβάνει εργαστήρια και δραστηριό-
ΕΠΙΚΤΗΤΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ
δράσεις που θέτουν θεμέλια για την ισότιμη τητες επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών Χρήστος Μεγάλου Τράπεζα, περιλαμβάνει βιωματικά καλ- Σε συνεργασία με την ΕΛΕΠΑΠ, δημι-
CEO
πρόσβαση και σύνδεση της νέας γενιάς με και μαθητών/τριών για την αποτελεσμα- Τράπεζα Πειραιώς λιτεχνικά εργαστήρια στα οποία συμμε- ουργήθηκε και υλοποιείται το πρόγραμμα
τική αξιοποίηση του Κέντρου Διερευνη-
τέχουν πάνω από 600 παιδιά με τις οικο-
«BRAVE IN - Επιστροφή στην Παραγω-
τον πολιτισμό» τικής Μάθησης. γένειές τους. γικότητα». Πρόκειται για ένα πρωτοπο- ‣
078 THE PRIVATE JOURNAL THE PRIVATE JOURNAL 079