Page 83 - PRIVATE JOURNAL 8th EDITION
P. 83

KNOWLEDGE  — ΝΕΆ ΓΕΝΙΆ



























 ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΉ
 Για την Αμαλία Κωνσταντακοπούλου, οι μαθητές
 και οι μαθήτριες θα πρέπει να προετοιμάζονται
 για έναν κόσμο όπου η συνεχής προσαρμογή και
 επανακατάρτιση είναι πραγματικότητα.




 εκπαιδευτικών, περισσότερους από 1.000,   γασία με την Πειραιώς στο πλαίσιο του   ωθώντας την επιλογή επαγγελματικής
 ώστε να ενσωματώσουν αποτελεσματικά   προγράμματος Equall και με ποιον τρόπο   πορείας απουσία κοινωνικών περιορι-
 την GenAI τεχνολογία στις ροές εργασίας   επιτυγχάνονται;   σμών και έμφυλων προκαταλήψεων, από
 τους. Μέσω ενός πρωτοποριακού προ-  Η δράση “Profession has no Gender”, η   νεαρή ηλικία. Πιο συγκεκριμένα, βασική
 γράμματος, συνδυάσαμε θεωρία και πρα-  οποία πραγματοποιείται στο πλαίσιο του   επιδίωξη της δράσης είναι να συμβάλει
 κτική εφαρμογή ανά ειδικότητα εκπαι-  προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας   έμπρακτα στη διεύρυνση του φάσματος
 δευτικών, ώστε να δημιουργήσουμε έναν   Equall της Πειραιώς, έχει ως στόχο να   επιλογών σπουδών και επαγγελμάτων
 πυρήνα εκπαιδευτικών που θα συμβάλλει   συμβάλλει στην ενδυνάμωση της νέας   των μαθητών/τριών, στην εξάλειψη των
 έμπρακτα στην αναμόρφωση και τον εκ-  γενιάς ενισχύοντας μαθητές και μαθή-  στερεοτυπικών αντιλήψεων που αποτε-
 συγχρονισμό του εκπαιδευτικού τοπίου.   τριες δημοσίων σχολείων Πρωτοβάθμιας   λούν εμπόδιο στην προσωπική τους εξέ-
 Η νέα πραγματικότητα που έχει δημιουρ-  και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προ-  λιξη, αλλά και στην παρότρυνσή τους να
 γηθεί με τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνο-  ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντά τους και
 λογίας, κάνει την ανάπτυξη δεξιοτήτων,   να θέσουν ως κριτήρια επιλογής επαγ-
 όπως η κριτική σκέψη, η επίλυση προ-  γέλματος μόνο τα ταλέντα και τις κλί-
 βλημάτων και η ικανότητα να θέτουμε   σεις τους. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της
 στοχευμένα ερωτήματα, πιο απαραίτητη   δυνατότητας που δίνεται σε μαθητές και
 από ποτέ, ώστε οι μαθητές να μπορούν να   μαθήτριες από διάφορες πόλεις, χωριά και
 πλοηγηθούν με αυτοπεποίθηση και απο-  νησιά της Ελλάδας, να έρθουν σε επαφή,
 τελεσματικότητα στον σύγχρονο κόσμο.  μέσω live ομαδικών συνεδριών, με επαγ-
 Σχεδιάζουμε δράσεις που ανταποκρίνο-  «Η εκπαίδευση   γελματίες-μέντορες που δραστηριοποιού-
 νται σε συγκεκριμένες ομάδες και κα-  δεν μπορεί να   νται σε επαγγέλματα που είναι στερεοτυ-
 λύπτουν εξειδικευμένες ανάγκες, όπως   πικά συνυφασμένα με το αντίθετο φύλο
 για παράδειγμα αυτές των μαθητών των   προετοιμάζει τους   (π.χ. γυναίκες μηχανικοί, επιστήμονες και
 Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), οι   επαγγελματίες του   CEOs, άνδρες νοσηλευτές, κοινωνικοί λει-
 οποίοι έχουν αυξημένη ανάγκη σύνδε-  τουργοί, παιδαγωγοί, κ.ά.). Οι συνεδρίες
 σης με την πραγματικότητα των επαγ-  αύριο χωρίς να τους   αυτές πλαισιώνονται με δραστηριότητες
 γελμάτων.   συνδέει με την  μη τυπικής μάθησης, με ανοιχτές συζη-
 Ποιοι είναι οι στόχοι της εκπαιδευτικής   τήσεις στο πλαίσιο της τάξης, κείμενα για
 δράσης “Profession has no Gender”, η   πραγματικότητα του   συζήτηση, φύλλα εργασίας και δημιουρ-
 οποία υλοποιείται σε στρατηγική συνερ-  σήμερα»  γία εννοιολογικών χαρτών εκ μέρους των ‣




 080  THE  PRIVATE  JOURNAL
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88