Page 68 - PRIVATE JOURNAL 6th EDITION
P. 68

BUSINESS — ΓΥΝΑΊΚΕΊΑ ΕΠΊΧΕΊΡΗΜΑΤΊΚΟΤΗΤΑ



                                                                                      καθώς έτσι θα χάναμε και το στοιχείο του
                                                                                      «αιφνιδιασμού» μπορώ να πω, οι οποίες θα
                                                                                      ταιριάζουν σε κάθε περιοχή της Ελλάδας.
                                                                                      Είναι διαφορετικές οι δράσεις που ετοιμαζό-
                                                                                      μαστε να εκπονήσουμε στα αστικά κέντρα,
                                                                                      όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, και δι-
                                                                                      αφορετικές εκείνες που θα οργανώσουμε
                                                                                      και θα εκτιμήσουμε σε αγροτικές τουριστι-
                                                                                      κές περιοχές, όπως είναι η Μεσσηνία και
                                                                                      η Χαλκιδική.
                                                                                         Ρεαλιστικά, πώς βλέπει η κοινωνία
                                                                                      της Ελλάδας, αλλά και της Ευρώπης, τη
                                                                                      συμμετοχή των γυναικών στον ενεργεια-
                                                                                      κό τομέα και στην πράσινη οικονομία και
                                                                                      ποιες δυσκολίες πρέπει να υπερπηδήσετε;
                                                                                         Ο τρόπος με τον οποίο βλέπουν στην
                                                                                      Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη, τη συμ-
                                                                                      μετοχή των γυναικών στον τομέα της ενέρ-
                                                                                      γειας και της πράσινης οικονομίας είναι
                                          ΕΝΔΎΝΑΜΩΣΗ                                  κάτι που μας ξάφνιασε. Δεν περιμέναμε
                Για την Αποστολίνα Τσαλταμπάση, η βελτιωμένη θέση της γυναίκας στο επιχειρείν και στα κέντρα   να εντοπίσουμε τόση μεροληψία στο ότι
                             λήψης αποφάσεων είναι κεντρικό στοιχείο της δράσης της.   η πράσινη οικονομία δεν είναι ένας χώρος
                                                                                      για τις γυναίκες. Αυτή η αντίληψη ήταν
                 Ένας ανησυχητικός κοινός παρονο-  ακή Κοινότητα Γυναικών WEnCoop -μία   τόσο βαθιά ριζωμένη στην κοινωνία, που
             μαστής όλων των εκδηλώσεων και δρά-  ιδέα του ΣΕΓΕ-, πώς σκέφτεστε να βοηθή-  οδηγούσε πραγματικά τις γυναίκες να απο-
             σεων που κάνουμε είναι ότι τα κορίτσια   σετε γυναίκες στην Ελλάδα, αλλά και στην   μακρύνονται από μια τέτοια ιδέα. Αυτός
             στερούνται γενικότερα αυτοπεποίθησης,   Ευρώπη, να διεκδικήσουν το δικό τους με-  είναι ο λόγος που, όπως ανέφερα και προ-
             σε σύγκριση με τα αγόρια. Γίνεται αντιλη-  ρίδιο στην πράσινη οικονομία;  ηγουμένως, καταγράφονται πάρα πολύ χα-
             πτό, ακόμα και μέσα από τις συνεντεύξεις   Η ίδρυση της Ενεργειακής μας Κοινό-  μηλά ποσοστά συμμετοχής των γυναικών
             των νέων που αναζητούν εργασία, πό-  τητας ήταν μόνο η αρχή. Έχουμε σχεδιάσει   στον ενεργειακό τομέα και στην πράσινη
             σο πιο δυναμικά διεκδικούν τα αγόρια σε   το επόμενο πενταετές πλάνο, το οποίο θα   οικονομία, τα οποία στη χώρα μας είναι
             σχέση με τα κορίτσια, στο πώς εκτιμούν   βοηθήσει με εκπαίδευση και ουσιαστικές   1%-1,5% και σε άλλες χώρες της Ευρώπης
             τον εαυτό τους και στο τι ζητούν από μια   δράσεις ακόμα περισσότερες γυναίκες στην   περιορίζονται περίπου στο 5% κατά μέσο
             εργασία και από τον εργοδότη. Όλα αυτά,   πράσινη μετάβαση. Αυτό θα συμπεριλαμ-  όρο. Οπότε, κατανοείτε ότι η κοινωνία και
             βέβαια, καταλήγουν και στη διαφορά με   βάνει δράσεις με ποικίλες θεματικές, από   οι εκπρόσωποι φορέων δεν υπήρξαν φι-
             την οποία εισέρχονται στο κομμάτι της   το να τις βοηθήσουμε να αποκτήσουν μεγα-  λικοί στο να δεχτούν κάτι τέτοιο.
             επιχειρηματικότητας και της καριέρας οι   λύτερη αντίληψη για το τι είναι η πράσινη   Αντιθέτως, όσο δουλεύει κανείς πά-
             γυναίκες έναντι των ανδρών.          μετάβαση, μέχρι και το να αντιληφθούν ότι   νω σε αυτό το κομμάτι διαπιστώνει ότι η
                 Γενικότερα, οι δράσεις που βοηθούν   έχουν λόγο και χώρο ύπαρξης στον συγκε-  πράσινη οικονομία είναι ένας πραγματικά
             στην ενδυνάμωση του προφίλ της γυναί-  κριμένο κλάδο. Έχουμε σχεδιάσει δράσεις,   φιλικός κλάδος για τις γυναίκες, καθώς, για
             κας και των κοριτσιών, στην ενδυνάμωση   οι οποίες δεν είναι ακόμα ανακοινώσιμες,   να ασχοληθείς με αυτόν, πρέπει να έχεις
             του χαρακτήρα τους, στο να πιστεύουν πε-                                 την έννοια της κοινωνικής συνοχής και
             ρισσότερο στις δεξιότητες και στις γνώσεις                               της κοινωνικής ευαισθησίας, όπως και
             τις οποίες έχουν οδεύουν προς τη σωστή   «Η Ενεργειακή μας               την αγάπη για το περιβάλλον, χαρακτη-
             κατεύθυνση. Θα πρέπει να περνάμε το μή-  Κοινότητα γίνεται               ριστικά τα οποία οι γυναίκες τα έχουν εκ
             νυμα ότι δεν υπάρχει κάποιος λόγος που                                   φύσεως. Επομένως, είναι ένας τομέας, ο
             να τις «φρενάρει». Ακόμα κι αν βρίσκουν   η γέφυρα μεταξύ των            οποίος βρίσκεται πολύ κοντά στη γυναί-
             κάποια εμπόδια, θα πρέπει απλά να τα     γυναικών και της                κα. Η Ενεργειακή μας Κοινότητα γίνεται
             ξεπερνούν με θάρρος.                  πράσινης οικονομίας                η γέφυρα μεταξύ των γυναικών και της
                 Μετά τη νίκη στα «Ευρωπαϊκά Βραβεία   όχι μόνο στη χώρα μας,         πράσινης οικονομίας όχι μόνο στη χώρα                                                                   TIMELESS LUXURY
                                                                                                                                                               Διακριτική αλλά πάντα εκλεπτυσμένη, η νέα συλλογή γυαλιών Montblanc  Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 συνεχίζει να
             Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2022                                   μας, αλλά γενικότερα στην Ευρώπη, κα-                                   ισορροπεί ανάμεσα στην κληρονομιά και την καινοτομία, δημιουργώντας τολμηρά σχέδια με διαχρονική αίσθηση.
             – EEPA 2022», στην κατηγορία «Υποστήριξη   αλλά γενικότερα               θώς η WΕnCoop αποτελεί πανευρωπαϊκό                                       Εμβληματικά κομμάτια, εμπνευσμένα από vintage εποχές, αποκτούν νέα γεωμετρικά σχήματα και διακριτικές
             της Βιώσιμης Μετάβασης», με την Ενεργει-   στην Ευρώπη»                  δείγμα καλής πρακτικής. •                                                λεπτομέρειες. Οι κοκκάλινοι βραχίονες με το σύμβολο του Snowcap, οι γενναιόδωροι όγκοι και τα συναρπαστικά
                                                                                                                                                              χρώματα κάθε μοντέλου συνθέτουν μια τολμηρή δήλωση στιλ, με σταθερή εστίαση στην υψηλή τέχνη των γυαλιών.

                                                                                                                                                                                 Η collection διατίθεται σε επιλεγμένα καταστήματα οπτικών.
             066                                        THE  PRIVATE  JOURNAL
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73