Page 72 - PRIVATE JOURNAL 2019
P. 72
KNOWLEDGE — ΠροσώΠο
BrAdLEy COOpEr
A DIRECTOR
IS BORN
ανασυνθέτοντας σκηνοθετικά μια δοκιμασμένη ιστορία, και
μάλιστα αναλαμβάνοντας χρέη παραγωγού, σεναριογράφου
και τραγουδιστή, ο Μπράντλεϊ κούπερ βρίσκει τη φωνή του
δημιουργού που τόσα χρόνια αναζητούσε.
Συνέντευξη ΘΟΔΩρηΣ ΚΟυτΣΟγΙΑΝΝΟΠΟυλΟΣ
ΩΣ ΠρΩταγΩνιΣτHΣ του «Hangover», o Μπράντλεϊ για τη δημόσια εικόνα του και τη γνώμη των άλλων.
Κούπερ υποδύθηκε έναν καθηγητή με ηγετικές ικα- Το απρόβλεπτο του χαρακτήρα του αντιλήφθηκε
νότητες, φυσικό αρχηγό μιας χαοτικής παρέας παλιό- έγκαιρα ο σκηνοθέτης Ντέιβιντ Ο’ Ράσελ, βλέποντάς
φιλων, ισορροπιστή και cool, συνδετικό κρίκο χάρη τον στην κωμωδία «Wedding Crashers». Του εμπι-
στον έλεγχο και την ψυχραιμία του. «Ο Μπράντλεϊ στεύτηκε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον «Οδηγό
δεν θα μπορούσε να είναι πιο διαφορετικός από τον Αισιοδοξίας», δίπλα στην Τζένιφερ Λόρενς και τον
Φιλ του “Hangover”», υποστηρίζει ο σκηνοθέτης Ρόμπερτ ντε Νίρο, και τον ενθάρρυνε πεισματικά,
της τριλογίας, Τοντ Φίλιπς. «Είναι ευάλωτος και ακόμη κι όταν ο Κούπερ αρνήθηκε ευγενικά, θε-
αστείος, πολύ ανθρώπινος και νοιάζεται για τους ωρώντας τον εαυτό του ανάξιο για τόσο απαιτητι-
πάντες και τα πάντα γύρω του». Στις δύο συνέχειες κό ρόλο. Χάρη στην επιμονή του Ράσελ, ο Κούπερ
της εμπορικής κωμωδίας, ο Αμερικανός ηθοποιός απέσπασε την πρώτη του υποψηφιότητα για Όσκαρ,
διέκρινε και ερμήνευσε τις αδυναμίες του χαρακτήρα εγκαινιάζοντας μια σταθερή συνεργασία με τον κινη-
του, παρωδώντας την αλαζονεία του Φιλ, χωρίς να ματογραφιστή που ανακάλυψε την ευαισθησία που
δυναμιτίζει το χιούμορ και τη δυναμική του. Χάρη έκρυβε και την ανέδειξε περαιτέρω, στο «American
στην οξυμένη του αντίληψη, ο Κούπερ κατανόησε Hustle» (η δεύτερη υποψηφιότητά του) και το «Joy».
πως, όποτε του ζητούσαν να παίξει τον ζεν πρεμιέ, Η ταινία που στιγμάτισε την παιδική του ηλικία
αυτός θα αναμείγνυε τη μονοδιάστατη πόζα με την ήταν ο «Άνθρωπος Ελέφαντας» του Ντέιβιντ Λιντς. Η
προσέγγιση καρατερίστα. ερμηνεία του στον ρόλο του παραμορφωμένου Τζον
Ψηλός και αθλητικός, με «επώδυνα γαλάζια μά- Μέρικ, στο Broadway και στο West End, του χάρισε
τια», ο Κούπερ ουδέποτε πίστεψε πως ήταν ομορ- διθυράμβους για τη βυθοσκόπηση σε έναν ψυχικά
φόπαιδο, ούτε ανατράφηκε εφησυχασμένος για την τραυματισμένο άνθρωπο και μια υποφηφιότητα για
αρμονική εξωτερική του εμφάνιση - όταν ήταν μι- βραβείο Tony, το 2014. Επιπρόσθετα, έφερε στο φως
κρός, όλοι νόμιζαν πως ήταν κορίτσι, γιατί η μητέ- τη μεγάλη του αγάπη: τη σκηνοθεσία. Όπως παραδέ-
ρα του επέμενε να μην τον κουρεύει! Η ανασφάλειά χεται ο ίδιος, παρακολουθώντας μαγεμένος τον «Άν-
του χτύπησε κόκκινο στην εφηβεία και σκεφτόταν θρωπο Ελέφαντα», δεν παρατηρούσε τους ηθοποιούς,
σοβαρά να αυτοκτονήσει, ανησυχώντας παθολογικά αλλά τη θέση της κάμερας και το όραμα του Λιντς. ‣
τοντ Φίλίπσ sHutterstock
«Ο Μπράντλεϊ δεν θα μπορούσε να είναι πιο διαφορετικός από τον Φιλ του “Hangover”. Είναι ευάλωτος και αστείος
και νοιάζεται για τους πάντες και τα πάντα γύρω του», υποστηρίζει ο σκηνοθέτης της τριλογίας «Hangover».
070 THE PRIVATE JOURNAL THE PRIVATE JOURNAL 071